  • 1. Data: 2007-04-25 18:13:46
    Temat: Problem z potwierdzeniem dochodu za 2007
    Od: "n5140" <l...@p...fm>

    Witam

    Mam problem. Bank przyznal mi kredyt na podstawie moich oswiadczen ale przez
    uruchomieniem wymaga dostarczenia dokumentow. Wszystko OK oprocz dochodu za
    2007, kotry odgrywa w moim przypadku istotna role. Nie ma juz deklaracji
    PIT5 na ktore bank moglby przystac, w US powiedzieli, ze zadnych zaswiadczen
    nie wystawia! Co zrobic?

    Z gory dzieki za podpowiedzi
    Ania

  • 2. Data: 2007-04-25 19:25:16
    Temat: Re: Problem z potwierdzeniem dochodu za 2007
    Od: ajt <a...@u...com.pl>

    n5140 napisał(a):
> [...]
    > PIT5 na ktore bank moglby przystac, w US powiedzieli, ze zadnych zaswiadczen

    Kredytodawcy są dość elastyczni, zwłaszcza w sytuacji, gdy nie chcą
    stracić klienta. W zeszłym roku do kredytu miałem przedstawić
    potwierdzony przez US pit5. Powiedziałem, że może być problem, bo
    wysłałem pocztą i na swojej kopii nie mam pieczątki, więc chyba pójdę
    gdzie indziej. W końcu pani sobie skserowała tego pita bez pieczątki. Do
    tego udało mi się jeszcze niższy % wynegocjować, bo jak zobaczyłem, że
    chcą mi koniecznie ten kredyt wcisnąć, to zacząłem marudzić, że u
    konkurencji taniej itp :)
    Reasumując - może powiedz, że możesz przynieść dowody wpłat podatku
    (jeśli masz) i niech sobie z tego dochód wyliczą, a jak nie to niech
    spadają...
    Powinno zadziałać :)
    --
    http://album.radom.pl