  • 1. Data: 2002-04-10 07:23:13
    Temat: Problemy z kasa mieszkaniowa (PIT-D)
    Od: "Marcin Zochowski" <m...@w...pl>

    Dokleilo sie do starszego watku wiec pozwolilem sobie wyslac jeszcze raz.

    Witam,
    W lutym 2001 moja matka zrobila na mnie cesje kasy mieszkaniowej (sama
    oszczedzala przez kilka lat korzystajac z ulgi). Do maja ja oszczedzalem w
    kasie, a potem zrobilem wycofanie, kredyt no i kupilem mieszkanie. Problem
    jest nastepujacy. Pani w US stwierdzila, ze to ze mama odliczala sobie od
    podatku to dla mnie nie ma znaczenia i ja znow mam pelen limit do
    wykorzystania. To mi oczywiscie nie wydaje sie prawdopodobne. Zakladam wiec,
    ze ja w swoim picie-D musze uwzglednic to ile mama sobie odliczyla. Wydaje
    mi sie ze kwota odliczen mamy powinna znalezc sie w pozycji 67, ale nie wiem
    jak sie do tego ma pozycja 95?

    I jeszcze jedno. W pozycje 69 wpisuje sie kwote jaka zostala wydana na
    mieszkanie. W moim przypadku zlozyly sie na nia rozne oszczednosci oraz
    pieniadze wycofane z kasy mieszkaniowej oraz kredyt z kasy mieszkaniowej.
    Tak wiec wydaje mi sie, ze w pozycje 72 nie powinienem nic wpisywac bo ta
    kwota jest zawarta w kwocie 69. Czy mam racje?

    Mam nadzieje ze znajdzie sie ktos kto wie jak to rozwiazac.

    --
    Szukajcie a znajdziecie
    Pozdrawiam