  • 1. Data: 2006-02-26 13:29:14
    Temat: Program partnerski Allegro i podatek
    Od: "Karol Kurylo" <l...@c...pl>

    Witam

    Uczestnicze w programie partnerskim Allegro i w zeszlym roku
    wystawilem im rachunek za uslugi reklamowe....
    Jestem osoba fizyczna i nie prowadze zadnego rodzaju dzialalnosci
    gospodarczej...

    Czy w PITcie mam to wpisac jako inne dochody?
    Czy jakas czesc kwoty bedzie stanowic koszt uzyskania przychodu?

    Z gory dziekuje za odpowiedz

    Karol

  • 2. Data: 2006-02-26 13:46:39
    Temat: Re: Program partnerski Allegro i podatek
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Karol Kurylo" <l...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Uczestnicze w programie partnerskim Allegro i w zeszlym roku
    > wystawilem im rachunek za uslugi reklamowe....

    A jaka forme mial ten rachunek?
    Dostales od nich kase?
    Byla do tego jakas "umowa o dzielo"?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2006-02-26 14:00:39
    Od: "Karol Kurylo" <l...@c...pl>

    Użytkownik "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl> napisał w wiadomości

    > A jaka forme mial ten rachunek?

    Nie do konca wiem o co chodzi....
    Mialem wzor na ich stronie - wydrukowalem i tyle....
    Wyglada jak najwyklejszy rachunek wypisany na takich drukach jak mozesz
    w kiosku kupic....

    > Dostales od nich kase?

    Tak

    > Byla do tego jakas "umowa o dzielo"?

    Umowa:
    http://www.allegro.pl/ap/ap_rules_new.php

    Artykul VI punkt 10

    "10. Partnerzy zobowiązani są we własnym zakresie i na własny koszt
    dokonywać stosownych rozliczeń z tytułu obowiązków podatkowych związanych z
    osiąganiem przychodów na podstawie niniejszej umowy. QXL nie ponosi
    odpowiedzialności za niewywiązywanie się bądź niewłaściwe"

    Pozdrawiam

    Karol

  • 4. Data: 2006-02-28 20:23:31
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 26 Feb 2006, Karol Kurylo wrote:

> [...]
    > osiąganiem przychodów na podstawie niniejszej umowy. QXL nie ponosi
    > odpowiedzialności za niewywiązywanie się bądź niewłaściwe"

    Artykuł IV, punkt 6:
    +++
    6. samodzielnego i nieuzgodnionego z QXL umieszczenia kodu bannera lub
    panelu reklamowego na innej stronie aniżeli Strona WWW, której
    powierzchnia jest przedmiotem Najmu [...]
    ---

    Przynajmniej masz jasność jaką formę prawną widzi QXL.
    Nie wypowiem się czy na pewno prawidłową - niedawno była
    dyskuja czy to jest "najem" (no, chyba w tym roku :]).
    Niemniej stosownie do owej czynności prawnej trzeba przyjąć
    zasady opodatkowania.
    Jeśli uznać że to najem - to jak od najmu.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)