  • 1. Data: 2004-02-09 14:31:17
    Temat: Programy f-k freeware, np. VATowiec, LeftHand
    Od: "nyterk" <n...@p...fm>

    Witam,

    mam pytanie do osób, które miały okazję prowadzić księgi handlowe w którymś z

    ezpłatnie rozprowadzanych programów - jak np. VATowiec czy LeftHand (bo o tych

    2 słyszałem). Pytanie dotyczy dwóch kwestii - czy w tych programach da się

    rowadzić księgi handlowe i czy z pkt. widzenia prawa podatkowego i bilansowego

    są one dopuszczalne tzn. czy księgi handlowe prowadzone przy ich pomocy uznaje
    się za niewadliwe? Czy oprócz wymienionych znane Wam są jakieś inne darmowe
    programy do prowadzenia księgowości?

    Pozdrawiam,
    Życzę Miłego Dnia,
    RL