  • 1. Data: 2005-03-20 19:32:35
    Temat: Projekty budowlane a VAT.
    Od: "Malgorzata L." <g...@g...tu-kropka.pl>

    Moja watpliwosc dotyczy VAT na projekty architektoniczno-budowlane.
    Otoz... Pracownie projektowe sprzedaja projekty z 0% stawka VAT. Moja
    firma zajmuje sie budowa domow i jestesmy przedstawicielem biura
    projektowego odsprzedajac jego projekty klientom. Doszly mnie sluchy
    ze poniewaz nie mam dzialalnosci projektowej to musze te projekty
    odsprzedawac z 22% VAT... Czy to prawda, czy jednak moge sprzedawac te
    projekty z 0% VAT tak jak to czyni projektant?

    Pozdrawiam. Malgosia.