  • 1. Data: 2002-01-05 15:08:24
    Temat: Proszę o poradę
    Od: <d...@w...pl>

    Mam zatrudnione 3 osoby
    Proszę o poradę gdzie szukać kosztów.
    Z góry dziękuje.

  • 2. Data: 2002-01-06 12:35:39
    Temat: Re: Proszę o poradę
    Od: Magdalena Woloszyk <m...@e...com.pl>

    d...@w...pl wrote:

    > Mam zatrudnione 3 osoby
    > Proszę o poradę gdzie szukać kosztów.
    > Z góry dziękuje.
    Ja wiem że czasem człowiek sie czuje niepewnie opisując sowje sprawy
    finansowe na forum publicznym, jeżeli chce sie uzyskać bezpłatna poradę,
    trzeba za to zapłacić pewną utratą prywatności.

    Co to znaczy że szukasz kosztów? Chcesz je zmniejszyć czy zwiększyć?
    Realnie czy "papierowo"? A może po porostu chcesz wiedziec ile co Cie
    kosztuje.
    Jaka dzialalnośc prowadzisz, jak opodatkowaną?
    Jeżeli odpowiesz na te pytania może ktoś Ci pomoże.

    Inaczej... no cóż, zawsze jest szansa że znajdzie się jakiś jasnowidz.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    e-mail: m...@e...com.pl