  • 1. Data: 2016-11-15 11:56:45
    Temat: Prywatny Excel w firmie
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Padł mi stary komputer kupiony na firmę. Praktycznie służył tylko do
    wystawiania faktur.
    Czy mogę legalnie używać teraz prywatnego laptopa, gdzie mam Excela z
    dopiskiem "użytek niekomercyjny"? Nic tym Excelem nie będę produkował
    dla zysku. Jeżeli nie mogę, to jaka kara może grozić za takie użycie?
    Jacek

  • 2. Data: 2016-12-05 01:11:34
    Temat: Re: Prywatny Excel w firmie
    Od: Bonum mane <b...@o...cs>

    zainstaluj sobie bezpłatną wersję pakietu biurowego, w którym jest także
    arkusz kalkulacyjny (odpowiednik Excela).

    http://www.openoffice.org/pl/product.download.html

  • 3. Data: 2016-12-05 02:08:46
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 05.12.2016 o 01:11, Bonum mane pisze:
    > zainstaluj sobie bezpłatną wersję pakietu biurowego, w którym jest także
    > arkusz kalkulacyjny (odpowiednik Excela).
    >
    > http://www.openoffice.org/pl/product.download.html
    Tak też mam, ale pytałem o użycie konkretnie Excela.
    Jacek

  • 4. Data: 2016-12-11 14:18:16
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2016-11-15 11:56, Jacek wrote:
> [...]
    > dopiskiem "użytek niekomercyjny"? Nic tym Excelem nie będę produkował
    > dla zysku. Jeżeli nie mogę, to jaka kara może grozić za takie użycie?

    imho generalnie jezeli masz licencje na tego excela to nie podpadasz pod
    kodeks karny wiec w gre wchodzi pozew cywilny przez ms lub ich
    pelnomocnika w sprawie naruszenia zapisow licencji, w zwiazku z tym
    moga ci pozwac o tyle ile im sie oszacuje strat ;)

  • 5. Data: 2016-12-11 17:02:54
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 11-12-16 o 14:18, m4rkiz pisze:

> [...]
    > pelnomocnika w sprawie naruszenia zapisow licencji, w zwiazku z tym
    > moga ci pozwac o tyle ile im sie oszacuje strat ;)

    W opisanym wypadku góra licencja komercyjna, choć moim zdaniem nie do
    wygrania, bo przecież liczy się sposób użytkowania programu, a nie to,
    do kogo należy komputer.

  • 6. Data: 2017-01-16 20:49:37
    Od: kapitalikk <a...@g...com>

    Ja na Twoim miejscu pobrałbym se
    http://www.dobreprogramy.pl/WPS-Office,Program,Windo
    ws,28152.html
    i użytkował do woli.
    Jest taki podobny do innego podobnego ofica:)
    pozdrawiam

  • 7. Data: 2017-01-18 11:10:58
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2016-12-11 o 14:18, m4rkiz pisze:
> [...]
    > pelnomocnika w sprawie naruszenia zapisow licencji, w zwiazku z tym
    > moga ci pozwac o tyle ile im sie oszacuje strat ;)
    No i oczywiście zacznijmy od tego kto i w jaki sposób miałby to
    skontrolować?

    Maciek

  • 8. Data: 2017-01-20 09:12:32
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Raczej, który zwolniony pracownik podpie..... ;-))

    -----