  • 1. Data: 2016-11-16 11:10:50
    Temat: JPK - mikrofirma stanie sie może małą firmą
    Od: Wędrowniczek <n...@n...eu>

    Witam. Dzwoniłem już gdzie tylko się da i nie ma jednoznacznej odpowiedzi.
    Nasza firma ustaliła swój status jako mikro i podjęła przygotowania do
    wprowadzenia JPK - VAT z terminem w 2018r.
    Parametry finansowe są dużo poniżej progu dla małych firm, zatrudnienie
    w latach 2014, 2015 było 8 etatów, ale teraz szef zatrudnił parę osób
    i jak taki stan się utrzyma, to za 2016 rok wyjdzie 10,3 etatu
    średniorocznie.
    Czy w takim razie firma wpadnie w obowiązek przekazywania JPK-VAT
    od początku 2017, czy ustalony wczesniej status do wprowadzenia JPK
    obowiązuje ?

    --
    Wę-ek

  • 2. Data: 2016-12-06 00:45:00
    Temat: Re: JPK - mikrofirma stanie sie może małą firmą
    Od: n...@p...pl

    W dniu środa, 16 listopada 2016 11:10:54 UTC+1 użytkownik Wędrowniczek napisał:
> [...]
    > Czy w takim razie firma wpadnie w obowiązek przekazywania JPK-VAT
    > od początku 2017, czy ustalony wczesniej status do wprowadzenia JPK

    jednoznacznie tak - będziecie "małą-nie-mikrą"