  • 1. Data: 2006-12-11 22:48:54
    Temat: Przekroczenie terminu
    Od: "John_Smith" <briesen@_no_spam_o2.pl>

    W roku 2005 wszczęto u mnie postępowanie kontrolne w związku z wystąpieniem
    przeze mnie o zwrot podatku VAT, postępownie z takich czy innych względów
    przeciągało się. Co jakiś czas otrzymywałem postanowienie o przedłużeniu
    postępowania, o miesiąc, czasem o dwa miesiące.
    W ostatnim takim postanowieniu datą wyznaczającą teoretyczny koniec
    postępowania był 31 październik 2006 roku. Od tego czasu nie otrzymałem ani
    kolejnego przedłużenia, ani postanowienia, ani zwrotu.
    Czy w związku z tym mogę ubiegać się o zwrot podatku, na podstawie
    przekroczenia terminu kontroli bądź też na podstawie jakiegoś innego
    przepisu?
    Proszę o odpowiedź ze wskazaniem na odpowiednie przepisy.

    Dziękuję i pozdrawiam

    JS