  • 1. Data: 2006-12-11 08:22:39
    Temat: jak księgować duplikat FVT
    Od: "TREEMAT" <t...@i...pl>

    mam pytanie!
    mam duplikat fvt wystawiony w listopadzie , faktura z lipca
    czy może ona przejść przez ewidencję VAT?, czycałość w koszty?
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-12-11 19:27:03
    Temat: Re: jak księgować duplikat FVT
    Od: "Robert D." <r...@d...pl>

    Użytkownik "TREEMAT" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    > mam pytanie!
    > mam duplikat fvt wystawiony w listopadzie , faktura z lipca
    > czy może ona przejść przez ewidencję VAT?, czycałość w koszty?
    > pozdrawiam

    duplikat faktury VAT księgować w miesiącu otrzymania duplikatu czyli w
    listopadzie - zasady takie jak przy pierwotnej fakturze VAT - o ile nie
    zaksięgowano w lipcu pierwotnej faktury