  • 1. Data: 2002-04-10 11:45:56
    Temat: Przekształcenie statusu mieszkania spółdzielczego
    Od: <m...@i...net.pl>

    Witam

    Mam problem z ustaleniem kilku kwestii dotyczących przekształcenia statusu
    mieszkania spółdzielczego lokatorskiego na status własnościowy.

    W 2001 roku "wykupiłam" lokal mieszkaniowy od spółdzielni.
    Część środków wpłacilam z własnych środków pieniężnych a część stanowił
    przelew z książeczki oszczędnościowo-mieszkaniowej. Nigdy nie korzystałam z
    ulgi z tytułu oszczedzania na rachunku oszczednościowo-kredytowym.

    Czy dobrze rozumiem, że mogę w tym wypadku traktować ten wydatek tak jakbym
    sama go sfinansowała z własnych srodków pienięznych czy musze dokonac jakiś
    korekt np w związku z otrzymaniem premii gwaranacyjnej?

    Czy odliczenie to dotyczy kategorii "wklad budowlany lub mieszkaniowy do
    społdzielni mieszkaniowej..."?

    Chciałam również spytać czy jeśli dokonałam zakupu na raty okien i
    otrzymałam fakturę z zapisem zaplacono gotówką jednocześnie zawierając z
    bankiem umowę o kredyt na okna to rozumiem ze niezaleznie od faktycznej
    splaty moge odliczyc caly wydatek w roku dokonania zakupu?

    Bardzo dziękuję za wszelkie sugestie.

    Pozdrawiam
    Monika

  • 2. Data: 2002-04-10 12:08:36
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik <m...@i...net.pl> napisał w wiadomości

> [...]

    > bankiem umowę o kredyt na okna to rozumiem ze niezaleznie od faktycznej
    > splaty moge odliczyc caly wydatek w roku dokonania zakupu?

    Jolka