  • 1. Data: 2002-09-10 09:03:56
    Temat: Przepisanie Mieszkania
    Od: "Mariusz Gorczak" <m...@s...pl>

    Witam wszystkich,

    Rodzice zamierzają przepisać na mnie mieszkanie. Czy z związku z tym będę
    musiał zapłacić jakiś podatek itd.?

    Dzięki za pomoc,

    ---------------------------------
    Gorczak Mariusz
    www: www.ds5.agh.edu.pl/~gogo
    email: g...@d...agh.edu.pl
    #ICQ: 55385250
    #GG: 2114946
    #GG: 2119923
    #GSM 505 42 65 66

  • 2. Data: 2002-09-10 10:05:03
    Temat: Re: Przepisanie Mieszkania
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Mariusz Gorczak" <m...@s...pl> wrote in message
    > Witam wszystkich,
    >

    > Rodzice zamierzają przepisać na mnie mieszkanie. Czy z związku z tym będę
    > musiał zapłacić jakiś podatek itd.?

    Jesli nieduze mieszkanie i chce w nim Panmieszkac chocby po smierci
    rodzicow. to NIE.

    Trzeba tylko odpowiednio sprawy przeprowadzic, bo jak raz notariusz
    naliczy i odprowadzi podatek, to bedzie ciezka..

    Boguslaw
    Boguslaw

  • 3. Data: 2002-09-10 10:38:02
    Od: "blower" <b...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Mariusz Gorczak" <m...@s...pl> napisał w
    wiadomości news:alkchu$6bc$1@news2.tpi.pl...
    > Witam wszystkich,
    >

    > Rodzice zamierzają przepisać na mnie mieszkanie. Czy z związku z tym będę
    > musiał zapłacić jakiś podatek itd.?

    Zadna to pomoc, ale najlepiej bedzie jak zadzwonisz do swojego US i sie
    dowiesz.
    Zadna trudnosc a bez problemu udziela Ci tej informacji.

    blower
    ps
    a najlepiej jest wlasnie dzwonic, bo kazdy urzad skarbowy interpretuje
    paragrafy ciut
    inaczej i inaczej to widzi :-)
    przed godzina dzwonilem do trzech US dowiadujac sie o pewna sprawe i kazdy
    to widzial inaczej
    oczywiscie zrobie to tak jak widzi to moj "ukochany" US

  • 4. Data: 2002-09-11 08:34:22
    Od: "Bax" <b...@n...pl>

    Użytkownik "blower" <b...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > a najlepiej jest wlasnie dzwonic, bo kazdy urzad skarbowy interpretuje
    > paragrafy ciut
    > inaczej i inaczej to widzi :-)

    Nie zgodze sie z Toba. Nie kazdy urzad, a kazdy URZEDNIK, dlatego, zeby
    spac spokojnie...

    > przed godzina dzwonilem do trzech US dowiadujac sie o pewna sprawe i
    kazdy
    > to widzial inaczej
    > oczywiscie zrobie to tak jak widzi to moj "ukochany" US

    ...nie wystarczy zadzwonić do urzędu, ale trzeba wystąpić z oficjalnym
    pismem, zapłacić za znaczek skarbowy i mieć odpowiedź na piśmie. A i to
    nie powoduje, że za rok, dwa lub pięć nie zmieni się interpretacja i nie
    trzeba będzie "zaległych" podatków zapłacić. Takie pismo chroni Cię
    jednak przed konsekwencjami karnymi. Na "gębę" to możesz się później
    odwoływać do Pana Boga...

    Pozdrawiam,
    Krzysztof