  • 1. Data: 2007-03-30 07:14:45
    Temat: Przesylka pocztowa - jaki % vat?
    Od: newsgroups <newsgroups@news_groups.pl>

    Witam

    Za kazdym razem jak wysylalem paczki poczta polska to na fakturze
    dopisywalem koszt + 22% VAT - taki sam % jak towar ktory sprzedawalem.

    Teraz mam towar ktory ma 7% vat oraz 0%, czy na uslugi poczty mam nadal
    pisac 22% czy tak jak sprzedawany towar 7% lub 0%?

  • 2. Data: 2007-03-30 10:41:40
    Temat: Re: Przesylka pocztowa - jaki % vat?
    Od: "Piotr" <p...@w...pl>

> [...]
    >
    > Teraz mam towar ktory ma 7% vat oraz 0%, czy na uslugi poczty mam nadal
    > pisac 22% czy tak jak sprzedawany towar 7% lub 0%?

    Jesli uslugi pocztowe wyszczegolniasz osobno na fakturze, to moim zdaniem
    nadal powinienes pozostawic 22%. Co prawda takie uslugi formalnie sa bez
    Vatu ale tylko dla podmiotow, ktore posiadaja odpowiednia koncesje
    (przynajmniej tak podchodza do tego urzedy skarbowe). Choc specem nie
    jestem, wiec moze jeszcze ktos podpowie cos wiecej....

    http://www.pbase.com/piotrstankiewicz

  • 3. Data: 2007-03-30 10:42:44
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 30.03.2007 newsgroups <newsgroups@news_groups.pl> napisał/a:
    > Teraz mam towar ktory ma 7% vat oraz 0%, czy na uslugi poczty mam nadal
    > pisac 22% czy tak jak sprzedawany towar 7% lub 0%?

    Oczywiście, że 22%.
    --
    Samotnik
    http://www.zagle.org.pl/

  • 4. Data: 2007-04-20 11:21:05
    Od: "olga" <o...@o...eu>

    Użytkownik "newsgroups" <newsgroups@news_groups.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Teraz mam towar ktory ma 7% vat oraz 0%, czy na uslugi poczty mam nadal
    > pisac 22% czy tak jak sprzedawany towar 7% lub 0%?

    22% placisz Ty.
    Poczta wystawi ci fvat ze stawka 0% wiec nie masz czego odliczyc i
    generealnie te 22% jestes w plecy.