  • 1. Data: 2004-12-03 14:19:49
    Temat: Przystąpienie do spółki cywilnej...mętlik w głowie
    Od: "Baśka" <b...@p...pl>

    Proszę pomóżcie mi rozwiązać taki problem:
    podatnik dotychczas K.P.iR. i VAT z dniem 1 stycznia rezygnuje z prowadzenia
    jednoosobowo dz.g. i przystepuje do spółki cywilnej. Rozumiem, że działa wg
    tego
    samego wpisu(po aktualizacji) do działalności, przedtem wnosi aportem do
    s-ki wyposażenie i środki
    trwałe.Do tego momentu wszystko o`key.
    Pytanie:
    -jakie dokumenty złożyć do U.S.
    powiedziano mi NIP-3,VAT-Z, potem NIP-2 i D.
    Mam wątpliwość do VAT-Z, czy zaznaczyć likwidacja? No i przecież NIP-3
    dotyczy osób nie prow.dz.g.
    Pozdrawiam Baśka

  • 2. Data: 2004-12-03 14:48:41
    Od: "Piotr Pawlak" <p...@v...com.pl>

    VAT-Z Zamknięcie obowiązku podatkowego w VAT na działalności gospod.
    NIP-1 jako likwidacja działaln.gospodar.

    NIP-2 + D Rejestracja spółki + umowy najmu i bankami i biurem rachunkowym
    VAT-R - koniecznie! jeżeli jest to nowa spółka.

  • 3. Data: 2004-12-03 14:56:41
    Od: "Baśka" <b...@p...pl>

    Użytkownik "Piotr Pawlak" <p...@v...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > NIP-2 + D Rejestracja spółki + umowy najmu i bankami i biurem rachunkowym
    > VAT-R - koniecznie! jeżeli jest to nowa spółka.

    A jednak NIP-3 (składają wspólnicy spółek cywilnych itp. nie prowadzący
    samodzielnie dz.g.)
    Pozdrawiam Baśka