  • 1. Data: 2003-08-22 07:54:23
    Temat: Pytania KPiR
    Od: "Oscarek" <o...@o...pl>

    W jakim terminie podatnik, prowadzący
    KPiR, jest obowiązany do wyceny spisu z
    natury?

  • 2. Data: 2003-08-22 11:49:17
    Temat: Re: Pytania KPiR
    Od: "Andrzej R." <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Oscarek" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bi4iem$kcq$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > W jakim terminie podatnik, prowadzący
    > KPiR, jest obowiązany do wyceny spisu z
    > natury?
    Re : 14 dni. A poza tym prowadząc KPiR warto jednak przeczytać
    rozporządzenie MF o jej prowadzeniu i instrukcję. Tekst znajdziesz na
    większości okładek KPiR, a więc nie trzeba daleko szukać.
    AR

  • 3. Data: 2003-08-22 14:29:56
    Od: enarxe <J...@e...KROPECZKA.com>

    Andrzej R. napisał:

    > U?ytkownik "Oscarek" <o...@o...pl> napisa^(3) w wiadomo?ci

    > Re : 14 dni. A poza tym prowadz?c KPiR warto jednak przeczyta?

    .. od dnia zakończenia spisu z natury. Kiedy to minęło ? ;)

    > rozporz?dzenie MF o jej prowadzeniu i instrukcje^. Tekst znajdziesz na
    > wie^kszo?ci ok^(3)adek KPiR, a wie^c nie trzeba daleko szuka?.

    No właśnie. A na mojej nie ma :(.

    Ja szukałem tu: http://www.mf.gov.pl/dokument.php?dzial=133&id=12300
    Treść jest też np. tu: http://www.abc.com.pl/serwis/du/2000/1222.htm
    Stoi: "§ 29. 6. Podatnik jest obowiązany dokonać wyceny najpóźniej w
    terminie 14 dni od dnia zakończenia spisu z natury."

    Jest jeszcze "rozporządzenie zmieniające rozporządzenie":
    http://www.mf.gov.pl/_files_/podatki/od_osob_fizyczn
    ych/rmf021217_pr.pdf
    (Dz. U. Nr 219, poz. 1837 z 2002 roku)
    ale "14 dni" się póki co chyba nie zmieniło.

    Oscarkowi może starczyło krótko, ja se musiałem sprawdzić.

    Pozdrowienia,
    Jurek

    P.S.
    Oczywiście odpowiednie zastrzeżenia:
    charakter informacyjny i nie stanowią źródła prawa. Część aktów prawnych
    nie uwzględnia wszystkich nowelizacji. W związku z powyższym informujemy
    o numerach Dzienników Ustaw, w których opublikowane są zmiany do
    zamieszczonych przepisów.<<

  • 4. Data: 2003-08-22 20:48:44
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 22 Aug 2003, enarxe wrote:

> [...]
    >+
    >+ .. od dnia zakończenia spisu z natury. Kiedy to minęło ? ;)

    ...a to zależy kiedy robił spis ;)
    Jak mu US nakazał albo sam postanowił (i zgłosił do US jako
    "urzędowy") to mógł robić np. wczoraj... :)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT)

  • 5. Data: 2003-09-11 15:39:53
    Od: lidpiotr<l...@p...onet.pl>