  • 1. Data: 2008-02-21 15:00:42
    Temat: Pytanie
    Od: "Gosia" <gosiapraca(malpka)orange.pl>

    Witam,

    Chcę prowadzić firmę i jak będę miała sklep internetowy gdzie sprzedawać
    będę towary jako dealer muszę prowadzić magazyn w moim programie do
    fakturowania i remanent potem ?

    Gosia

  • 2. Data: 2008-02-21 19:32:54
    Temat: Re: Pytanie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 21 Feb 2008, Gosia wrote:

    > Witam,
    >
    > Chcę prowadzić firmę i jak będę miała sklep internetowy gdzie sprzedawać będę
    > towary jako dealer muszę prowadzić magazyn

    ...z samego "prowadzenia" to nie wynika.
    Ani ryczałt ani KPiR magazynu nie wymagają.
    Tego czy Twoja umowa z dealeram może wymusić zobowiazanie do prowadzenia
    magazynu przecież nie wiemy, bo jej nie znamy! (przeszkód do podejmowania
    w umowie dowolnych niesprzecznych z prawem ustalen nie widać, więc...)

    Wiesz co? Standardowo coś poradzę. Te 3000 do 4000 postów żeby poczytać
    (nie, to NIE JEST żart!)

    pzdr, Gotfryd