  • 1. Data: 2008-11-12 20:49:53
    Temat: Pytanie budowa domu
    Od: "kmek" <k...@p...onet.pl>

    Witam
    Mam zamiar budować dom na wsi, jestem osoba prywatną nie mam żadnej firmy.
    Chciałem zapytać czy lepiej pod wzgledem ekonomiczno podatkowym brac
    materialy na siebie czy moze znalezc taka firme która bedzie materialy
    kupować na siebie ?
    Co jest lepszym rozwiazaniem ?

    Firme ma tez moj tato malutką ale jednak i czy lepiej by bylo jak by on
    budowal i kupowal materialy na siebie ( na swoja firme nie da rady) czy moze
    ja jako mlody obywatel ?

    Co jeszcze warto rozpatrzec biorac sie za budowe pod wzgledem podatkowym ?