  • 1. Data: 2009-12-31 15:04:29
    Temat: Pytanie na czasie
    Od: Benek <m...@m...com>

    Witam
    W związku z końcem roku zapraszam do ankiety
    http://www.websonda.pl/glosowanie/14639/rok_podatkow
    y_dla_mikro_i_malych_firm_powinien_konczyc_sie_w_inn
    ym_terminie_niz_31grudnia

  • 2. Data: 2009-12-31 15:14:28
    Temat: Re: Pytanie na czasie
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Benek pisze:
> [...]
    > http://www.websonda.pl/glosowanie/14639/rok_podatkow
    y_dla_mikro_i_malych_firm_powinien_konczyc_sie_w_inn

    Jakie byłyby praktyczne zalety takiej zmiany?

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2009-12-31 17:18:52
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 31 Dec 2009, Liwiusz wrote:

    y_dla_mikro_i_malych_firm_powinien_konczyc_sie_w_inn
    ym_terminie_niz_31grudnia

    > Jakie byłyby praktyczne zalety takiej zmiany?

    Dla "sezonowców" można by próbować znaleźć.
    Jeszcze trzeba znaleźć sezonowe zajęcie, w którym szczyt sezonu
    to zima :)

    pzdr, Gotfryd

  • 4. Data: 2009-12-31 18:40:31
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Gotfryd Smolik news pisze:

> [...]
    ym_terminie_niz_31grudnia

    > Dla "sezonowców" można by próbować znaleźć.
    > Jeszcze trzeba znaleźć sezonowe zajęcie, w którym szczyt sezonu

    Czy chodzi li tylko o remanent 31/1 stycznia, czy też o jakieś inne
    czynności, na które sezonowiec w szczycie sezonu nie ma czasu?

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2010-01-01 11:24:55
    Od: falcon <x...@x...com>

    W dniu 2009-12-31 16:04, Benek pisze:
> [...]
    > http://www.websonda.pl/glosowanie/14639/rok_podatkow
    y_dla_mikro_i_malych_firm_powinien_konczyc_sie_w_inn

    Dla mnie jest jedna ważna zaleta spokojnie święta i nowy rok nie muszę
    się przekopywać przez tony papierów i liczyć czy aby nie mam na stanie
    jednego ołówka więcej niż to jest wykazane w spisie.

  • 6. Data: 2010-01-02 10:56:50
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

> [...]
    >
    > Czy chodzi li tylko o remanent 31/1 stycznia, czy też o jakieś inne
    > czynności, na które sezonowiec w szczycie sezonu nie ma czasu?

    IMHO nie chodzi o "czynności", lecz powiązanie przychodów z kosztami,
    które w przypadku sezonowości może być w środku sezonu mocno rozjechane.

    pzdr, Gotfryd