  • 1. Data: 2002-04-21 11:10:35
    Temat: Pytanie o Wjazd i wiza do USA prosze o info
    Od: <p...@p...onet.pl>

    Prosze o informacje od kogoś kto po 11 września 01 latał bądź lata do USA.
    Interesuje mnie na ile teraz dają pobyt jeśli mam wize turystyczną i jade
    pierwszy raz. Prosz bardzo o informacje - są mi niezbędne. Z góry dziękuje i
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-04-21 20:47:39
    Temat: Re: Pytanie o Wjazd i wiza do USA prosze o info
    Od: "violeczka" <v...@p...onet.pl>

    Z tego co sie orienyuje to kazdy na dzien dobry na miejscu dostaje miesiac.
    Mozna przedluzyc, ale tzeba miec naprawde dobry powod, albo kogos
    wiarygodnego kto zaswiadczy, ze np. jestes tam turystycznie a nie zarobkowo.
    violeczka