  • 1. Data: 2002-04-21 10:26:20
    Temat: Rozliczenie roczne za 2001: Ulga remontowa i zpomniana faktura z 2000
    Od: "Makabe" <M...@p...onet.pl>

    Czesc.
    Czy moze ktos wie, czy moge w ramach ulgi remontowej deklarowanej w PIT D
    (do rozliczenia rocznego PIT37 za 2001r ) uwzglednic fakture VAT wystawiona
    w 2000r, ale nie uwzgledniona w rozliczeniu za 2000 (zapomnialem o niej, a
    jako, ze byla jedyna nie wypelnialem w ogole PIT D za 2000r).
    Faktura ma wartosc powyzej 1000zl, szkoda tracic pieniadze, ktore mi sie
    przynajmniej w 2000r nalezaly - aczkolwiek gapiostwo pewnie kosztuje.
    Jak to interpretujecie?

  • 2. Data: 2002-04-21 10:36:20
    Od: ".:: Wojtek ::." <b...@p...onet.pl>

    nie mozesz!!!

  • 3. Data: 2002-04-21 17:12:11
    Od: "Anna Kowal" <a...@w...ipl.net>

    Użytkownik Makabe <M...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a9u401$jet$...@n...tpi.pl...
    > przynajmniej w 2000r nalezaly - aczkolwiek gapiostwo pewnie kosztuje.
    > Jak to interpretujecie?

    Zrób korekte PIT za 2000 rok, z doliczeniem znalezionej faktury.
    Ustawodawca daje taka możliwość, w Ordynacji Podatkowej nie ma ograniczenia
    czsowego do sk;adania korekt.
    Pozdrawiam Ania