  • 1. Data: 2004-02-23 22:52:27
    Temat: Pytanie o druki
    Od: "Robert" <r...@p...com>

    Witam,
    zaczynam wątpić jakie PITy powinienem jeszcze złożyć.
    Prowadzę jednoosobową działalność z KPiR (PIT 5 co miesiąc do US) + etat w
    firmie.
    Jakie PIT-y powinienem złożyć do US za 2003 rok z działalności.
    Z firmy dostałem PIT 11.
    Wypełniłem PIT 36+D+O+B.
    Czy powinienem składać jeszcze PIT 8B z działalności ?

    Zakręcony Robert

  • 2. Data: 2004-02-24 07:26:40
    Temat: Re: Pytanie o druki
    Od: "Wiola" <p...@s...com.pl>

    Użytkownik "Robert" <r...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > Z firmy dostałem PIT 11.
    > Wypełniłem PIT 36+D+O+B.
    > Czy powinienem składać jeszcze PIT 8B z działalności ?
    ---------------------------------
    PIT 8B to byś wystawił raczej komus jeśli zatrudniłeś na umowe o dzieło .
    Dla swojego rozliczenia PIT 36 +B i załączniki do odliczeń i na tym koniec.
    Wiola

  • 3. Data: 2004-02-24 22:49:08
    Od: "Robert" <r...@p...com>

    Użytkownik "Wiola" <p...@s...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > PIT 8B to byś wystawił raczej komus jeśli zatrudniłeś na umowe o dzieło .
    > Dla swojego rozliczenia PIT 36 +B i załączniki do odliczeń i na tym

    Dzięki, bo zacząłem już wątpić, czy czegoś nie przeoczyłem.
    Robert