  • 1. Data: 2002-01-30 23:05:30
    Temat: Pytanie o pieczatki firmowe
    Od: "KX" <k...@p...fm>

    Czy pieczatki firmowe (z NIPem i REGONem) musza byc podluzne - czy moga byc
    okragle?
    Czy reguluje to jakas ustawa - czy tylko zwyczaj?

    Pozdrawiam,
    Krzysiek
    --
    KX
    k...@p...fm

  • 2. Data: 2002-01-31 10:12:59
    Temat: Re: Pytanie o pieczatki firmowe
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "KX" <k...@p...fm> wrote in message news:a39u4l$i9u$1@news.tpi.pl...
> [...]
    byc
    > okragle?
    > Czy reguluje to jakas ustawa - czy tylko zwyczaj?

    Z tego co wiem, to mie ma ustawy, ktora zobowiazywala do JAKIEJKOLWIEK
    pieczatki. Wiec mysle, ze moza Pan sobie zrobic nawet piecioramienna.

    Boguslaw

  • 3. Data: 2002-01-31 11:47:41
    Temat: Re: Re: Pytanie o pieczatki firmowe
    Od: s...@s...pl (Sławomir Dąbrowski)

    On Thu, 31 Jan 2002 11:12:59 +0100, "Boguslaw Szostak"
    <b...@u...agh.edu.pl> wrote:

    >Z tego co wiem, to mie ma ustawy, ktora zobowiazywala do JAKIEJKOLWIEK
    >pieczatki. Wiec mysle, ze moza Pan sobie zrobic nawet piecioramienna.

    Pięcioramienna jest dobra dla podmiotów diabolicznych, dla kupców
    szescioramienna jest zdecydowanie najlepsza ;-)

    Sławomir Dąbrowski

  • 4. Data: 2002-01-31 14:37:28
    Temat: Re: Pytanie o pieczatki firmowe - dygresja
    Od: Magdalena Woloszyk <m...@e...com.pl>

    Boguslaw Szostak wrote:

    > byc

    > Z tego co wiem, to mie ma ustawy, ktora zobowiazywala do JAKIEJKOLWIEK
    > pieczatki. Wiec mysle, ze moza Pan sobie zrobic nawet piecioramienna.

    Racja, zupełna, niestety, instytucje które wymagają pieczątki, tzn,
    banki (chociaż są wyjątki)i ZUS (tak tak, nie mogłam zarejestrować się w
    ZUS dopóki sobie pieczątki nie wyroniłam - @#$#@ baby nie przyjęły
    zgłoszenia) kręcą nosem na niestandardowe pieczątki lub ich brak.
    Można by się kłócić z nimi, ale jak zawsze w takim wypadku, człowiek nie ma
    czasu ani nerwów i macha ręka, i wypełnia ten jeden, dodatkowy, nieobjęty
    ządnymi przepisami druczek, sprawia sobie podłużną pieczątkę, składa
    niewymagane przez ustawę załączniki, kupuje 10 znaczków skarbowych po
    3 zł zamiast 3 po 10zł i pieczołowicie nakleja na każdą strone załacznika,
    itp. itd.
    Raz na jakis czas sie zbuntuje, ale trzeba miec mnóstwo czasu i pieniędzy,
    żeby na każdym kroku bić się z bezmyślnością urzędników i prawem
    powielaczowym.

    Maddy (cięzko trafiona szlakiem po załatwianu formalności związanych
    z rejestracja DG)

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    e-mail: m...@e...com.pl

  • 5. Data: 2002-01-31 22:24:54
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Thu, 31 Jan 2002, Magdalena Woloszyk wrote:
    [...Bogusław...]
> [...]
    >+ Racja, zupełna, niestety, instytucje które wymagają pieczątki, tzn,
    >+ banki (chociaż są wyjątki)i ZUS (tak tak, nie mogłam zarejestrować się w

    -:O !
    Ale można to obejść: ja jak widzę obszedłem nieświadomie,
    zlecając złożenie deklaracji w biurze podatkowym :)
    (US załatwiam sam, ale po pierwszym zwiedzeniu ZUSu dałem
    sobie spokój, płacę z Inteligo więc nie odwiedzam ww.)

    >+ Można by się kłócić z nimi, ale jak zawsze w takim wypadku, człowiek nie ma
    >+ czasu ani nerwów i macha ręka, i wypełnia ten jeden, dodatkowy, nieobjęty

    Dobrze gada.
    Zeznam jakiej instytucji nie sposób przejśc bez (do wyboru,
    jak wyżej:" pieczątka albo duuuzó czasu i nerwów): TPSA !

    [...]
    >+ Maddy (cięzko trafiona szlakiem po załatwianu formalności związanych
    >+ z rejestracja DG)

    Komuś rejestrowałaś ?
    (pytam z czystej ciekawości, bo nie wygląda żebyś była nowicjuszem ;)!)
    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 6. Data: 2002-02-01 10:50:07
    Od: "DHN" <p...@p...com>

    Potwierdzam, choć czasami zależy od BOK-u!!
    Dżek

  • 7. Data: 2002-02-01 22:30:15
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    <b...@u...agh.edu.pl> wrote:

    >Z tego co wiem, to mie ma ustawy, ktora zobowiazywala do JAKIEJKOLWIEK
    >pieczatki. Wiec mysle, ze moza Pan sobie zrobic nawet piecioramienna.

    Zus wymaga stempelka. Banki też...
    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 8. Data: 2002-02-02 15:16:12
    Od: "Adam" <e...@p...onet.pl>

    > On Thu, 31 Jan 2002 11:12:59 +0100,
    > Zus wymaga stempelka. Banki też...
    > --
    > Tristan hrabia Alder
    > (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

    Być może wymaga - ale nie maą ku temu podstawy prawnej Banki nie wymagają -
    wystarczy przy zakładaniu oświadczyć, że firma nie posługuje się pieczęcią.
    Jeśli wymaganie zostanie - nalezy poprosić o iny zestaw panienek.
    Pozdrawiam
    RG

  • 9. Data: 2002-02-05 15:00:55
    Od: "krak" <k...@p...onet.pl>

    > Zus wymaga stempelka. Banki też...

    Douche Bank Sam nie posluguje sie pieczatkami!
    z czego wlasnie wiele osob mialo problemy, gdy dawalo zaswiadczenie o
    wplacie na jakies konto a nie bylo pieczeci, a gdy ten ze ban przejmowal
    nasz bank to pierwsze co zrobil to wywalil pracownikow i pieczatki :)))
    mam swiadkow :)
    krak