  • 1. Data: 2002-10-29 09:04:52
    Temat: Program kadrowo-płacowy.
    Od: "Krzysiek Kacperski" <d...@p...onet.pl>

    Witam.
    Znacie jakieś programy kadrowo-płacowe, które umożliwiają wystawianie umów
    zleceń według stawki godzinowej - programy, które obejrzałem do tej pory
    (m.in. Symfonia i CDN) umożliwiają tylko wprowadzanie całościowej kwoty
    umowy, a ja potrzebuje mieć informacje oparte o różne podziały godzinowe.

    Z góry dzięki za sugestie.
    Krzysiek

  • 2. Data: 2002-10-29 09:48:04
    Temat: RE: Program kadrowo-płacowy.
    Od: b...@d...pl (Beata Tomaszewska)

    Program Cenzuspro firmy Legat

    www.legat.com.pl

  • 3. Data: 2002-11-01 16:07:53
    Od: "Tadeusz Golebiowski" <t...@n...onet.pl>

> [...]
    > (m.in. Symfonia i CDN) umożliwiają tylko wprowadzanie całościowej kwoty
    > umowy, a ja potrzebuje mieć informacje oparte o różne podziały godzinowe.

    Nowość: http://www.tgsoft.pl/kpir_kp.htm
    oraz http://www.tgsoft.pl/kp.htm

    TG