  • 1. Data: 2006-02-14 09:23:55
    Temat: Rachunek-adres zamieszkania
    Od: "Nina" <...@...com>

    Czy kiedy wystawiam rachunek za wykonanie dzieła w polu "miejsce
    zamieszkania" (osoby wystawiającej) powinien znaleźć się adres zamieszkania
    czy zameldowania? Czy ma to znaczenie, jeśli mam inny adres zamieszkania i
    adres zameldowania?

    Czy zamieszczenie w polu "miejsce zamieszkania" adresu zameldowania jest
    błędem i mogę ponieść z tego tytułu jakieś konsekwencje?

  • 2. Data: 2006-02-15 21:35:51
    Temat: Re: Rachunek-adres zamieszkania
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 14 Feb 2006, Nina wrote:

    > Czy zamieszczenie w polu "miejsce zamieszkania" adresu zameldowania jest
    > błędem

    IMHO jest.

    > i mogę ponieść z tego tytułu jakieś konsekwencje?

    Chyba trudno by było o podstawę...
    A jest jakiś problem żeby wystawić notę ?

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)