  • 1. Data: 2002-01-11 22:47:44
    Temat: Raks 2000, Finanse-Ksiegowosc
    Od: <s...@p...onet.pl>

    Mam problem z kopiowaniem planu kont z firmy do firmy; nie chodzi mi o
    ściąganie planu z poprzedniej wersji, tylko: otwieram nową firmę i chcę do niej
    przekopiować plan kont z zupełnie innej firmy. Dzwoniłam do autorów programu,
    ci twierdzą, że po otwarciu nowego roku automatycznie powinien wyrzucić taką
    możliwość - i owszem, wybieram opcję - inny plan kont, niż standardowy i dalej
    nic ( NA BOGA !!!)się nie dzieje.HELP!!!