  • 1. Data: 2002-01-11 19:38:12
    Temat: Czy cos sie zmieniło z funduszem remontowym?
    Od: "zbiggy" <z...@p...onet.pl>

    W tamtym roku dostałem osobną książeczkę do opłat za FR, jako że dowód
    wpłaty jest (był?) tutaj podstawą do odliczeń.
    Wczoraj dostałem natomiast książeczkę mieszkaniową na rok bieżący i wygląda
    na to, że trzeba zapłacić wszystko jednym przekazem, a więc nie będę miał
    dowodu że wpłacałem na FR.
    Czy coś się zmieniło w tym względzie w roku 2002 (wiem że ulga budowlana
    została cofnięta, a remontowa?)

    Dziękuję za wyjaśnienie,

    Zbig.

  • 2. Data: 2002-01-14 08:40:10
    Temat: Re: Czy cos sie zmieniło z funduszem remontowym?
    Od: "JerryU" <j...@p...com.pl>

    Zgodnie z wyjaśnieniem MF do odliczenia wydatków na fundusz remontowy
    wystarczajace jest udokumentowanie tego faktu poprzez posiadanie dowodu
    wpłaty kwoty czynszu - może być ogółem ( łacznie z f. remontowym ) oraz
    zawiadomienie ze spóldzielni np. o przeczynszowaniu, z którego wynika ile
    wynosi odpis na fundusz remontowy w opłatach ogółem.

    Pozdr.
    JerryU

  • 3. Data: 2002-01-14 15:27:26
    Od: maup <k...@m...in.tarnow.pl>

    JerryU wrote:

> [...]
    > zawiadomienie ze spóldzielni np. o przeczynszowaniu, z którego wynika ile
    > wynosi odpis na fundusz remontowy w opłatach ogółem.

    A wspólnotom mieszkaniowym juz pozwolili na takš formę, czy dalej dwie wpłaty?

    --
    = Pozdrawiam ================================ MauP ==
    = Piotr M. Kumor === GG 1676929 === ph.+48602796599 =

  • 4. Data: 2002-01-14 19:03:50
    Od: Magdalena Woloszyk <m...@e...com.pl>

    maup wrote:

    > A wspólnotom mieszkaniowym juz pozwolili na takš formę, czy dalej dwie
    > wpłaty?
    Zabawne, bo nam parę miesięcy temu zmienili sposób wpłaty z jednego konta
    (czynsze i remontowy razem) na dwa.
    Administracja wydrukowała śliczne dodatkowe książeczki wpłat i odmalowała
    pisemko, że własnie ze względu na stanowisko MF musimy teraz wpłaty
    rozdzielać.
    Więc jak to właściwie jest?

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    e-mail: m...@e...com.pl

  • 5. Data: 2002-01-15 06:12:09
    Od: "StaJa" <s...@p...onet.pl>

    Gdzie mogę zdobyc to wyjaśnienie MF ?

  • 6. Data: 2002-01-15 07:59:53
    Od: Jano <m...@h...gula>

    Magdalena Woloszyk napisał:

> [...]
    > Administracja wydrukowała œliczne dodatkowe ksišżeczki wpłat i odmalowała
    > pisemko, że własnie ze względu na stanowisko MF musimy teraz wpłaty

    Pewnie to jest bezpieczne rozwiazanie. Ja ostatnie miesiace zamiast
    czynszu placilem z dopiskiem fundusz remontowy tak aby miec pokwitowania
    na kwate z calego roku (rozdzielnie placilem dopiro od czerwca - jak sie
    fiskus zbiesil).
    Kto powiedzial ze FR musi byc wplacany w ratach miesiecznych.
    A spoldzielnia sobie z tym poradzi - wszak sami zaproponowali nam takie
    rozwiazanie.
    --
    Pozdrowienia
    J.