  • 1. Data: 2006-03-02 09:03:55
    Temat: Aktywne druki
    Od: "Anow" <s...@p...onet.pl>

    Czy ktoś z grupowiczów może podać link gzie można pobrać druki obow. w 2006
    roku tj. PIT4, listy płac, umowy zlecenia o dzieło, Przelewy itp.
    Ewentualnie czy znacie może jakiś nie skomplikowany program do przelewów-
    kilka firm.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-03-02 09:16:13
    Temat: Re: Aktywne druki
    Od: Docent <docent@[WytnijTo]w.pl>

    http://www.pity.pl/druki/

    --
    ~~~~~ Posted by KNode ~~~~~

  • 3. Data: 2006-03-02 10:42:57
    Od: "Anow" <s...@p...onet.pl>

    > http://www.pity.pl/druki/

    Druki IPS są dobre ale mają 1 istotną wadę - nie pozwalają na zapis danych
    dla np. konkretnej firmy.
    Zapamiętują tylko ostatnie zmiany.
    A to oznacza że jak zrobię np. PIT4 dla firmy X a potem dla firmy Y a
    następnie chce np. coś poprawić w PIT 4 dla firmy x to muszę go od nowa
    wprowadzać.
    Interesuje mnie program który zapisuje dane.

  • 4. Data: 2006-03-02 10:56:36
    Od: "Jano" <m...@h...gula>

    Użytkownik "Anow" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wprowadzać.
    > Interesuje mnie program który zapisuje dane.

    Tej samej firmy - Biuro lub formularze - ale to kosztuje ;)