  • 1. Data: 2006-04-19 12:02:22
    Temat: Apel
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W związku z tym że od wczoraj, odkąd się z powrotem pojawiłam na liście
    dostałam już 4 prywatne maile z pytaniami podatkowymi, bardzo proszę o
    niezadawanie mi pytań poza listą!

    Nie udzielam porad ani prywatnych konsultacji, wyrażam tylko swoje
    opinie które poddaję pod dyskusję grupowiczów. Tak to działa.

    Jak mnie nie ma na liście to znaczy że za chiny ludowe nie mam czasu, na
    maile tez nie odpowiem, chyba że ktoś jest o krok od zrobienia sobie
    dużej krzywdy ale to wyjątkowe sytuacje.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 2. Data: 2006-04-19 12:07:49
    Temat: Re: Apel
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Maddy,

    Wednesday, April 19, 2006, 2:02:22 PM, you wrote:

    > W związku z tym że od wczoraj, odkąd się z powrotem pojawiłam na liście
    > dostałam już 4 prywatne maile z pytaniami podatkowymi, bardzo proszę o
    > niezadawanie mi pytań poza listą!

    Rozkosze popularności ;-)

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 3. Data: 2006-04-19 12:30:37
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <m...@e...com.pl> napisal(a):
    > W związku z tym że od wczoraj, odkąd się z powrotem pojawiłam na liście
    > dostałam już 4 prywatne maile z pytaniami podatkowymi, bardzo proszę o
    > niezadawanie mi pytań poza listą!

    Brakowało nam Ciebie :)
    --
    Samotnik