  • 1. Data: 2006-04-19 09:02:16
    Temat: Zamykam zawieszoną działalnośc, czy w ten sytuacji musze zaplacic ZUS??
    Od: Mariusz Jedwabny <m...@j...net>

    Witam serdecznie
    Otóż od ok. pół roku mam zawieszoną działaność, chciałbym
    ją definitywnie zamknąć, jednak Księgowa dopiero teraz poinformowała
    mnie że będę z tego tytułu musiał odprowadzic jednorazową składkę do ZUS.
    Jak to określiła, działalność musi zostać odwieszona żeby można ją
    było zamknąć a za działalnośc odwieszoną na 5 minut już trzeba
    odprowadzic miesięczny ZUS.
    Nie wspominam o ostatnich pogłoskach według których od zawieszonej
    działalności musiał bym odprowadzić "zaległe" składki, paranoja, nie
    zarabiałem to z czego miałbym płacić. Ten temat pomińmy.
    Chciałbym uniknąć płacenia tej pojedyńczej składki, nie
    przelewa mi się na tyle, a mam podejżenie że moja księgowa wprowadza
    mnie w błąd i z tąd moje pytanie do Szanownej Grupy czy jest szansa
    na względnie "tanie" zamknięcie tej sprawy, bo gdybym wiedział że
    zawieszenie będzie mnie tyle kosztować odrazu bym działalność zamknął.
    Pozdrawiam
    Mariusz Jedwabny