  • 1. Data: 2004-04-27 13:59:14
    Temat: Apteka - refundacja - pilne!
    Od: asia<a...@p...pl>

    Czy ktoś moze orientuje się jak rozlicza się refundacje otrzymywane
    przez apteki z Funduszu Zdrowia?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2004-04-27 15:45:14
    Temat: Re: Apteka - refundacja - pilne!
    Od: "AD" <j...@g...pl>

    asia<a...@p...pl> napisał(a):

    > Czy ktoś moze orientuje się jak rozlicza się refundacje otrzymywane
    > przez apteki z Funduszu Zdrowia?

    Pytanie jest mało precyzyjne. Najogólniej w podatku VAT przychód powstaje z
    chwilą wydania towaru ( pomijam faktury ), a w podatku dochodowym w momencie
    otrzymania refundacji. Ja robię to w ten sposób, że księguje raporty okresowe
    w rejestrach VAT i KPR, a oprócz tego w KPR ujmuję na minus refundacje
    należne, a na plus refundacje otr=trzymane.

    Pzdr
    AD

  • 3. Data: 2004-04-28 10:05:53
    Od: "Darek" <darek_s1.wytnij@poczta .onet .pl>

    > Pytanie jest mało precyzyjne. Najogólniej w podatku VAT przychód powstaje
    > chwilą wydania towaru ( pomijam faktury ), a w podatku dochodowym w
    momencie
    > otrzymania refundacji.

    Z jakiego przepisu wynika takie przesuniecie w czasie?
    Darek

  • 4. Data: 2004-04-29 12:36:02
    Temat: Odp: Apteka - refundacja - pilne!
    Od: "rysieks" <r...@n...poczta.onet.pl>

    > momencie
    >
    > Z jakiego przepisu wynika takie przesuniecie w czasie?

    Pismo;
    "Refundacje za leki lub materiały medyczne (PB2/AŁ-0059/99)"
    ogłoszone w Biuletynie Skarbowym Ministerstwa Finansów nr 6/1999

    http://www.google.pl/search?q=cache:txNsOoehiSgJ:www
    .dziesiecina.pl/nasze_op
    inie/dochodowy/no_12.htm+PB2/A%C5%81-0059/99&hl=pl&l
    r=lang_pl&ie=UTF-8&inlan
    g=pl

    O to chodziło ?

    Pozdrawiam;