  • 1. Data: 2002-04-29 10:35:21
    Temat: Bardzo pilna "drobnostka" - pomocy !!!
    Od: "maxisyncro" <m...@p...onet.pl>

    Ukłony dla Wszystkich !!!

    Kto mi podpowie, gdzie znajdę stronę www z najnowszym drukiem
    deklaracji AKC 2 i AKC 2/E (wzór obowiązujący od 26.03.2002) !!!???

    Wysłałem do US powyższe deklaracje za 03/02r. na starych drukach
    i dostałem telefon, żeby w trybie pilnym złożyć korektę na nowym
    formularzu, bo starych już nie honorują :(((. Oczywiście odwiedziłem
    już dwa US-y, w jednym nie ma wcale formularzy, a w drugim są tylko
    "stare" ... .

    POMOCY !!!!

    Pozdrowionka dla Grupy !

    --
    Piotr

  • 2. Data: 2002-04-29 11:00:35
    Temat: Re: Bardzo pilna "drobnostka" - pomocy !!!
    Od: k...@t...pl (KaMeL)

    Witaj maxisyncro,

    W Twoim liście datowanym 29 kwietnia 2002 (12:35:21) można przeczytać:
    m> Ukłony dla Wszystkich !!!
    m> Kto mi podpowie, gdzie znajdę stronę www z najnowszym drukiem
    m> deklaracji AKC 2 i AKC 2/E (wzór obowiązujący od 26.03.2002) !!!???
    m> Wysłałem do US powyższe deklaracje za 03/02r. na starych drukach
    m> i dostałem telefon, żeby w trybie pilnym złożyć korektę na nowym
    m> formularzu, bo starych już nie honorują :(((. Oczywiście odwiedziłem
    m> już dwa US-y, w jednym nie ma wcale formularzy, a w drugim są tylko
    m> "stare" ... .
    m> POMOCY !!!!
    m> Pozdrowionka dla Grupy !
    m> --
    m> Piotr

    tam powinny być
    http://www.mofnet.gov.pl/podatki/formularze_inne.sht
    ml

    --
    Pozdrowienia,
    K...@t...net.pl

  • 3. Data: 2002-04-29 16:50:21
    Od: "maxisyncro" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > m> Kto mi podpowie, gdzie znajdę stronę www z najnowszym drukiem
    > m> deklaracji AKC 2 i AKC 2/E (wzór obowiązujący od 26.03.2002) !!!???

    No i są ... :-)))). Cudne dzięki !!!

    Pozdrawiam
    Piotrek