  • 1. Data: 2002-08-08 13:06:40
    Temat: Bez upoważnienia podpisał F-rę.
    Od: "Damian" <x...@p...onet.pl>

    Witam i mam pytanie.

    Znajomy odebrał za mnie towar i podpisał sie na
    F-rze Vat swoim nazwiskiem ( u mnie nie pracuje )
    a firma sprzdająca towar ze wzgledów technicznych
    nie może wystawić nowej f-ry bez jego podpisu.

    Co trzeba zrobić aby było wszystko w porządku.
    Sytuacja ta miała miejsce 4 razy w ciągu roku.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-08-08 13:14:44
    Temat: Re: Bez upoważnienia podpisał F-rę.
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Damian" <x...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nie może wystawić nowej f-ry bez jego podpisu.
    >
    > Co trzeba zrobić aby było wszystko w porządku.
    > Sytuacja ta miała miejsce 4 razy w ciągu roku.

    Ja bym zostawił tak jak jest.

    Karol

  • 3. Data: 2002-08-08 13:25:16
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Damian" <x...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > nie może wystawić nowej f-ry bez jego podpisu.
    >
    > Co trzeba zrobić aby było wszystko w porządku.
    > Sytuacja ta miała miejsce 4 razy w ciągu roku.

    Wg mnie

    NIC.

    nigdzie ne jest napisane, ze trzeba miec upowaznienie do podpisu faktury.

    Jest wymaganie, ze ma ja podpisac osoba UPRAWNIONA
    do odbioru (a nie podpisu) faktury.

    Skoro upowaznil pan ustnie kolege do odbioru towaru i faktury,
    to musle ze jest osoba uprawniona.....

    Boguslaw

  • 4. Data: 2002-08-09 06:34:52
    Od: "Marco" <m...@p...onet.pl>

    Można ewentualnie napisać upoważnienie znajomemu do odbioru towaru i faktury
    w imieniu .........(nazwa firmy).

  • 5. Data: 2002-08-10 17:37:00
    Od: "saddam" <s...@t...pl>

    Jeli odebrał ja u Ciebie w firmie do jest domniemanie pełnomocnictwa z
    art.97 kc

    pozdarawiam
    Adam

  • 6. Data: 2002-08-12 09:09:17
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "saddam" <s...@t...pl> wrote in message

    > Jeli odebrał ja u Ciebie w firmie do jest domniemanie pełnomocnictwa z
    > art.97 kc

    Ale uparliscie sie na to "pelnoocnictwo".

    Poprosil Pan go, zeby odebral towar i fakture ?
    No to odebral i przy odbiorze podpisal.

    A teraz ba cala grupe rozsiewa Pan falszywe pogloski,
    jakoby odebral fakture wbrew Panskiej woli.

    Boguslaw