  • 1. Data: 2002-09-28 11:49:30
    Temat: Bezczelne kłamstwa politologa
    Od: "Grzegorz" <m...@h...com>

    Amerykański politolog Daniel J. Goldhagen w wywiadzie opublikowanym w
    dzisiejszym wydaniu magazynu "Stern" zaatakował Kościół katolicki,
    oskarżając go o udzielanie bezpośredniej pomocy nazistom podczas II wojny
    światowej przy masowym mordowaniu Żydów.

    "Kościół katolicki, jak i klerycy w całej Europie czynnie pomagali nazistom
    w mordowaniu Żydów" - czytamy kłamliwe oskarżenia Goldhagena w najnowszym
    wydaniu "Sterna". - Podobnie jak cały Kościół katolicki zachowywał się
    również Kościół w Niemczech - twierdzi Amerykanin. Goldhagen wysnuwa
    fałszywe i nieprawdziwe teorie, w których stwierdza, że antysemicka postawa
    Papieży, biskupów i księży znacznie przyczyniła się do holokaustu.
    Za dwa tygodnie ukaże się w Niemczech najnowsza książka Goldhagena
    "Katolicki kościół i holokaust", w której autor ponawia swoje kłamstwa,
    godzące w dobre imię Kościoła katolickiego w całej Europie.
    Zarzuty Goldhagena zdecydowanie odrzucił przewodniczący niemieckiego
    Episkopatu, arcybiskup Moguncji ks. kardynał Karl Lehmann. W tym samym
    wydaniu "Sterna" przypomniał on, że właśnie 80 proc. uratowanych w Niemczech
    Żydów (w sumie ponad 700 tys.) przeżyło dzięki pomocy Kościoła katolickiego.
    Kardynał Lehmann zapewnił, że w archiwach watykańskich znajdzie się mnóstwo
    dowodów na to, iż Kościół katolicki czynnie pomógł tysiącom Żydów.
    Waldemar Maszewski, Hamburg

  • 2. Data: 2002-09-28 23:57:32
    Temat: Re: Bezczelne kłamstwa politologa
    Od: "sirapacz" <s...@w...pl>

    <cut śmiecie>

    no tak...kolejny nienormalny....
    Jestem nowy na grupie a ta osoba juz sie rzuca w oczy.

    Grzegorz:
    Przestan slac te smieci nie zwiazane z tematem grupy...
    Jesli sie nie zastosujesz do tej prosby to polecisz do abuse

    ps: twoj mail to m...@h...com to w koncu jestes k czy m?
    Szkoda by bylo zeby dialog zastosowal sankcje na ciebie za to zachowanie
    dial-846.jgora.dialog.net.pl

  • 3. Data: 2002-09-29 18:18:27
    Od: "Grzegorz" <m...@h...com>

    Użytkownik sirapacz <s...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@a...poleczki.dialup.inet
    ia.pl...
> [...]
    >
    > ps: twoj mail to m...@h...com to w koncu jestes k czy m?
    > Szkoda by bylo zeby dialog zastosowal sankcje na ciebie za to zachowanie

    Stań przed lustrem,
    wyciągfnij dłoń przed siebie,
    zaciśnij pięść,
    i wystaw środkowy palec go góry;-)

  • 4. Data: 2002-09-29 22:11:57
    Od: "sirapacz" <s...@w...pl>

    > Stań przed lustrem,
    > wyciągfnij dłoń przed siebie,
    > zaciśnij pięść,
    > i wystaw środkowy palec go góry;-)

    no coz, widac zes prostak....

  • 5. Data: 2002-10-03 07:54:06
    Od: Sławomir Dąbrowski <s...@s...pl>

    Po co się wdajesz w dyskusje? Nie zauważyłeś, że nikt pacjentowi nie odpowia
    da? Wszycy go mają wpisanego do kill file, zrób to samo i po kłopocie.

  • 6. Data: 2002-10-03 11:12:04
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    Użytkownik "sirapacz" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    pl...
    > Szkoda by bylo zeby dialog zastosowal sankcje na ciebie za to zachowanie
    > dial-846.jgora.dialog.net.pl

    A znajdą Go?
    Chyba nie jest tak głupi aby z prywatnego adresu to pisać