  • 1. Data: 2002-09-27 21:29:16
    Temat: "Trzeba sprawdzić czy była sprzedaż"
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    Tak btw - to z dzisiejszej GP, wyrok NSA.
    Co ciekawsze - pamiętam że był taki wyrok NSA w której
    podatnik przegrał z okazji nieprawidłowo anulowanej
    faktury (była "źle anulowana" i "poprawiona") - US
    zażądał VAT od obu i AFAIR (choć... co ja to miałem
    takiego dobrego ??? - acha, pamięć ;> [cytat z kolegi])
    - niestety dostał... !
    Nie wiem czy się cieszyć że "idzie na lepsze" czy
    załamać ostatecznie, że prawo jest bardziej postawione
    (u nas) na głowie niż ktokolwiek myśli...

    Pozdrowienia, Gotfryd