  • 1. Data: 2002-03-24 23:59:59
    Temat: Bilans osoby fizycznej prow. dg
    Od: a...@p...onet.pl (Arjos)

    Chcialbym sie upewnic ...

    Osoba fiz.prowadzaca DG podpada pod Ustawe o Rachunkowosci,
    sporzadza wobec tego bilans.
    W jakim terminie sklada go do US ?

    --
    Na poczatku byl chaos,
    a potem entropia wciaz rosla...

  • 2. Data: 2002-03-25 07:32:32
    Temat: Re: Bilans osoby fizycznej prow. dg
    Od: "Pikorska Wiola" <p...@n...polexpo.com.pl>

    Przesyła w terminie w jakim sporządza PIT-roczny czyli do końca Kwietnia
    następnego roku.
    Jolka
    ..

  • 3. Data: 2002-03-25 08:09:07
    Od: "Stasiek G." <s...@p...onet.pl>

    Ale chyba nie za rok 2001?
    Stasiek

  • 4. Data: 2002-03-25 09:14:17
    Od: "Pikorska Wiola" <p...@n...polexpo.com.pl>

    Użytkownik "Stasiek G." <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Ale chyba nie za rok 2001?
    > Stasiek
    Co nie za rok 2001r ?.Osoba się pytała kiedy składa bilans nie pisząc o jaki
    rok chodzi.Zasada jest taka sama od wielu lat .Rozliczenie za rok przesyłamy
    do Kwietnia następnego roku (osoba fizyczna )
    Jolka

  • 5. Data: 2002-03-25 13:29:42
    Od: Jarosław Wróbel <j...@c...pl>

    > Osoba fiz.prowadzaca DG podpada pod Ustawe o Rachunkowosci,
    > sporzadza wobec tego bilans.
    > W jakim terminie sklada go do US ?

    IMHO nie podpada. No chyba ze w poprzedzajacym roku podatkowym sprzedaz
    przekroczyla 800000 EURO, a to baaaardzo duzo - przynajmniej dla mnie...

    Pozdrawiam
    Jarek

  • 6. Data: 2002-03-25 17:28:43
    Od: a...@p...onet.pl (Arjos)

    Dn 25 mar 2002, przeczytalem na grupie pl.soc.prawo.podatki:

> [...]
    >jaki rok chodzi.Zasada jest taka sama od wielu lat .Rozliczenie za rok
    >przesyłamy do Kwietnia następnego roku (osoba fizyczna )

    Dzieki, dzieki... o to chodzilo.

  • 7. Data: 2002-03-25 17:30:57
    Od: a...@p...onet.pl (Arjos)

> [...]

    >IMHO nie podpada. No chyba ze w poprzedzajacym roku podatkowym sprzedaz
    >przekroczyla 800000 EURO, a to baaaardzo duzo - przynajmniej dla mnie...

    Sorry Winnetou, bywaja duze dzialalnosci gospodarcze -
    niestety tylko tam pracuje ;)
    Mysle ze juz EOT.

  • 8. Data: 2002-03-25 17:39:56
    Od: Magdalena Woloszyk <m...@e...com.pl>

    Jarosław Wróbel wrote:

    > IMHO nie podpada. No chyba ze w poprzedzajacym roku podatkowym sprzedaz
    > przekroczyla 800000 EURO, a to baaaardzo duzo - przynajmniej dla mnie...
    Skąd wiesz że pytający nie podpada skoro sam mówi że podpada, a z pytania
    widac że ustawę o rachunkowości czytał?

    Jasnowidz!!!

    Nie wiem czy zauwazyłes, ale to było zdanie twierdzące. "osoba fizyczna
    podpada" a nie "czy osoba fizyczna podpada?". I nie tej kwestii cała
    wypowiedź dotyczyła.

    A myslałam że czytania ze zrozumieniem to uczą w podstawówce...

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    e-mail: m...@e...com.pl

  • 9. Data: 2002-03-26 09:38:03
    Od: Jarosław Wróbel <j...@c...pl>

    > Sorry Winnetou, bywaja duze dzialalnosci gospodarcze -
    > niestety tylko tam pracuje ;)
    > Mysle ze juz EOT.

    ...przepraszam, zle zrozumialem Twoj post

    Jarek

  • 10. Data: 2002-03-26 09:40:37
    Od: Jarosław Wróbel <j...@c...pl>

    [ciach]

    > Jasnowidz!!!

    [ciach]

    > A myslałam że czytania ze zrozumieniem to uczš w podstawówce...

    ...Ulżyło ?

    Jarek Wróbel