  • 1. Data: 2002-07-22 11:32:11
    Temat: Bilety miesieczne
    Od: "Piecu" <p...@g...pl>

    Witem
    I mam pytanie: Jezeli pracodawca kupuje pracownikowi bilety miesieczne, to
    czy wartosc tych biletow stanowi podstawe do odprowadzenia skladek na
    ubezpieczenie spoleczne? Zaznaczam, ze nie jest to ekwiwalent pieniezny.

  • 2. Data: 2002-07-22 12:28:10
    Temat: Re: Bilety miesieczne
    Od: "DarekS" <a...@a...com.pl>

    Piecu wrote:
> [...]
    > miesieczne, to czy wartosc tych biletow stanowi podstawe do
    > odprowadzenia skladek na ubezpieczenie spoleczne? Zaznaczam, ze nie

    AFAIR temat ten miałem u siebie w pracy, więc przede wszystkim nie mogą być
    to imienne bilety a bilety np na okaziciela czy jednorazowe do dyspozycji
    pracowników w celu wykorzystania do jazd służbowych po mieście wtedy
    stanowią KUP dla firmy. Teoretycznie powinne one być przechowywane w
    siedzibie firmy gdy nikt z nich nie korzysta.
    Kupowanie imiennych zdaje sie jest świadczeniem na rzecz pracownika w
    naturze. Nie można tez chyba wpisywać ich jako bilety w celu przejazdu
    pracowników do pracy gdyż to jest ujmowane w kup pracownika przy naliczaniu
    wynagrodzen.

    --
    Darek
    wyciąć anty spam z adresu