  • 1. Data: 2003-03-10 11:51:44
    Temat: Biuro Rachunkowe Małopolska
    Od: "Konrad S" <k...@i...pl>

    Biuro Rachunkowe istniejące od 7 lat w Krakowie ,pomoże w rozliczeniu
    rocznym , tanio i rzetelnie poprowadzi ksiegowość firm
    Bliżesze Info K...@i...pl

  • 2. Data: 2003-03-10 11:58:12
    Temat: Re: Biuro Rachunkowe Małopolska
    Od: "n...@w...pl" <n...@c...pl>

    Ale jestes skapiec, pare groszy na reklame Ci szkoda.

  • 3. Data: 2003-03-10 12:16:31
    Od: "fart" <a...@p...onet.pl>

    > Ale jestes skapiec, pare groszy na reklame Ci szkoda.

    Kto to jest Szkot????
    To Krakus wydalony z miejsca zamieszkania za karę, za rozrzutność.
    Nie darmo o Krakusach słyszałem określenie Centuś.

    pozdrawiam
    fart

    niewtajemniczonympowiem, że pochodzę ze Szkieletczyzny i jestem z tego
    dumny.

  • 4. Data: 2003-03-10 12:17:53
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Dnia 10-03-2003 13:16, Użytkownik fart napisał:

    > Kto to jest Szkot????
    > To Krakus wydalony z miejsca zamieszkania za karę, za rozrzutność.
    Spaliłeś. Buuu..
    Miało być że Szkot to taki Krakus wygnany za rozrzutność.

    Maddy kujawsko-pomorska

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 5. Data: 2003-03-10 12:25:47
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Dnia 10-03-2003 12:51, Użytkownik Konrad S napisał:
    > Biuro Rachunkowe istniejące od 7 lat w Krakowie ,pomoże w rozliczeniu
    > rocznym , tanio i rzetelnie poprowadzi ksiegowość firm

    Skoro oferują rozliczenie roczne to widac są to doradcy podatkowi
    wpisani na liste doradców (w końcu publicznie nikt noramlny nie oferuje
    usług do których nie ma ustawowych uprawnień).

    Bo zajrzyjmy tu
    Ustawa z dnia 5.07.1996 r. o doradztwie podatkowym :

    "Art. 2. 1. Czynności doradztwa podatkowego obejmują:
    [...]
    3) sporządzanie, w imieniu i na rzecz podatników, płatników i
    inkasentów, zeznań i deklaracji podatkowych lub udzielanie im
    pomocy w tym zakresie, "

    "Art. 38. 1. Doradca podatkowy nie może reklamować świadczonych przez
    siebie usług. "

    Skoro doradcy to powinni znac ustawe o doradztwie podatkowym.
    A skoro nie znaja to radziłabym omijac z daleka....

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 6. Data: 2003-03-10 12:31:31
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > "Art. 38. 1. Doradca podatkowy nie może reklamować świadczonych przez
    > siebie usług. "

    A może to nie reklama tylko informacja ?

    Pix

  • 7. Data: 2003-03-10 12:32:00
    Od: "Jarek" <q...@g...pl>

    > Skoro doradcy to powinni znac ustawe o doradztwie podatkowym.
    > A skoro nie znaja to radziłabym omijac z daleka....
    >
    > Maddy

    Maddy ladnie tak krytykowac i kopac juz lezacego.
    Pamietasz jak niedawno namieszalas z mezem odnosnie nowego platnika.
    Bylas taka cichutka jak myszka a teraz, prosze rogi :(
    Jarek

  • 8. Data: 2003-03-10 12:41:40
    Od: "Konrad S" <k...@i...pl>

    Pani Magdaleno !!!!
    Dziękuje bardzo Pani za gorące zainteresowanie moją informacją , zaznaczam
    informacja prosze poszukac (nie będe ułatwiał zadania) na czym polega
    róznica miedzy reklamą a informacją , jeśli ma Pani jakieś zapytania prosze
    na mail k...@i...pl
    Mimo wszystko pozdrawiam :-)

  • 9. Data: 2003-03-10 12:53:34
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Dnia 10-03-2003 13:31, Użytkownik pix napisał:

    > A może to nie reklama tylko informacja ?

    Napisano "tanio". To juz jest działanie mające na celu przyciagnięcie
    klientów - bo gdzie indziej jest drożej (pojęcie tanio nie istnieje bez
    pojęcia drogo).
    Gdyby napisano "za 50zł" to może byłaby to informacja handlowa. Może...

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 10. Data: 2003-03-10 13:01:26
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Dnia 10-03-2003 13:32, Użytkownik Jarek napisał:

    > Maddy ladnie tak krytykowac i kopac juz lezacego.
    Nie bardzio rozumiem - leżącego?
    Że niby nie maja klientów, bankrutują, dzieci chodza głodne i ostatnia
    deska ratuku to ogłoszenie na pl.soc.prawo.podatki?

    > Pamietasz jak niedawno namieszalas z mezem odnosnie nowego platnika.

    Jareczku, nie moja wina że nie potrafiłeś czytac a mnie sie udowadnianie
    że nie jestem wielbładem znudziło.

    > Bylas taka cichutka jak myszka a teraz, prosze rogi :(

    Wiesz, po prostu akurat ta wasza dyskusje na temat wdzieków Maryni i to
    na dodatek nie całej sobie odpuściłam...

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl