  • 1. Data: 2003-03-10 10:20:16
    Temat: Skladki ZUS od DG w 1999r.
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Pomocy, rodacy.
    Potrzebuję znac podstawę wymiaru składek ZUS dla osób prowadzących DG w
    roku 1999.
    Najstarsze jakie udało mi sie znaleźć są z 2000 a muszę porobic korekty
    deklaracji których oryginały zaginęły.

    TIA

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 2. Data: 2003-03-10 10:38:04
    Temat: Re: Skladki ZUS od DG w 1999r.
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    http://www.zus.pl/ubezpie/podstawa.htm

  • 3. Data: 2003-03-10 11:49:14
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Dnia 10-03-2003 11:38, Użytkownik Jureq napisał:

    > http://www.zus.pl/ubezpie/podstawa.htm

    Dzieki! :-) Grzebałam na zusowskiej stronie pół dnia i nie mogłam tam
    trafic. Ja to chyba mam jakąs inna intuicje niz twórcy tych serwisów.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl