  • 1. Data: 2003-09-19 12:10:27
    Temat: Biuro rachunkowe potrzebne [Krakow]
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    Witam

    Czy mozecie polecic mi sensowne biuro rachunkowe z Krakowa?
    Zakres prac - KPiR, <> 300 f-r sprzedazy rocznie, jeden pracownik.
    Pity, Vat, ZUS etc. Dzialalnosc to uslugi i handel, raczej proste.

    Sensowne, czyli takie, ktore nie robi bezmyslnych bledow
    i nie chce utrzymac calego biura z jednego klienta ;-)

    Ze wzgledow komunikacyjnych najlepiej okolice centurm,
    lub gdzie gdzie latwo dojechac z Karmelickiej.

    Moje obecne biuro niestety wyczerpalo limit bledow.

    Mr. J.J.
    ---------------------------------------
    Zapraszam do skanowania: www.skanowanie.com.pl

  • 2. Data: 2003-09-19 12:57:33
    Temat: Re: Biuro rachunkowe potrzebne [Krakow]
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

    > Moje obecne biuro niestety wyczerpalo limit bledow.

    Ile wynosil limit bledow Twojego biura i jakie to byly bledy??

    Adam

  • 3. Data: 2003-09-19 13:33:58
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Ile wynosil limit bledow Twojego biura i jakie to byly bledy??

    Trzy ;)
    Jakie? Bezmyslne, w tym wlasnie problem.