  • 1. Data: 2005-12-13 12:15:38
    Temat: Bony towarowe na święta
    Od: "Borys" <b...@i...net.pl>

    Witam

    Czy mogę wpisać w koszty bony towarowe na gwiazdke. Firma liczy 16 osob
    czyli nie mam funduszu socjalnego.
    Jesli tak to czy istnieje mozliwosc odliczenia VAT ?

    Pozdrawiam
    Borys

  • 2. Data: 2005-12-14 12:01:06
    Temat: Re: Bony towarowe na święta
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "Borys"
> [...]
    > czyli nie mam funduszu socjalnego.
    > Jesli tak to czy istnieje mozliwosc odliczenia VAT ?

    Z tego co pamietam to swiadczenia na rzecz pracowników sa kosztem uzykania
    wiec bony tez nawet jesli nie sa z funduszu.Ale żebys miał Vat do odliczenia
    w bonów oj tego nie przypominam sobie na bony wystawiali noty wiec gdzie tam
    Vat( ale ja to przerabiałam 2 lata temu wiec moze cos sie zmieniło ).
    Wiola