  • 11. Data: 2002-06-18 18:09:20
    Temat: Re: Brak potwietwierdzenia odbioru korekty faktury
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "Karol" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:aenrfk$63k$1@pingwin.acn.pl...

    > Użytkownik "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl> napisał w wiadomości

    > Cos sie zmienilo w przepisach? Wydawalo mi sie, ze jeszcze niedawno
    przepisy
    > mowily o potwierdzeniu odbioru faktury korygujacej a nie o podpisie.
    >
    > Karol
    --------------------------------------
    Karol dla mnie podpis na fakturze korygującej jest potwierdzeniem odbioru
    faktury.Nie wiem jak inaczej masz potwierdzenie odbioru ?
    Donosisz osobiści i prosisz pokwitowanie odbioru czy wysyłasz pocztą i
    prosisz o pisemne potwierdzenie potwierdzenie odbioru faktury korygującej.
    Jolka

  • 12. Data: 2002-06-18 18:51:24
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

> [...]
    > Donosisz osobiści i prosisz pokwitowanie odbioru czy wysyłasz pocztą i
    > prosisz o pisemne potwierdzenie potwierdzenie odbioru faktury korygującej.

    Czy zwykle potwierdzenie odbioru listu nie zostanie uznane
    za potwierdzenie odbioru???

    Prosze o rozwianie watpliwosci...

  • 13. Data: 2002-06-18 19:16:50
    Od: "Karol" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > Donosisz osobiści i prosisz pokwitowanie odbioru czy wysyłasz pocztą i
    > prosisz o pisemne potwierdzenie potwierdzenie odbioru faktury korygującej.

    Zwrotne potwierdzenie odbioru. Trzeba sprawdzic w zapis w rozporzadzeniu.
    AFAIR byly wyroki NSA ktore stwierdzaly, ze nie jest konieczny podpis na
    fakturze. Jak znajde chwile czasu to jutro zajrze co Zubrzycki o tym
    napisal.

    Karol