  • 11. Data: 2010-09-23 11:25:16
    Temat: Re: Ciekawe co z tego wyjdzie i dlaczego nie z datą wsteczną od 2010
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 23 Sep 2010 10:30:33 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Ale taka konstrukcja wykracza daleko poza wyobraźnie urzędników
    > ministerstwa.

    Moim zdaniem ich wyobraźnia sięga dużo dalej, tylko niekoniecznie w dobrym
    dla nas kierunku ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 12. Data: 2010-09-23 11:26:59
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Borys,

    Thursday, September 23, 2010, 1:25:16 PM, you wrote:

    > Moim zdaniem ich wyobraźnia sięga dużo dalej, tylko niekoniecznie w
    > dobrym dla nas kierunku ;)

    Dokładnie tak. Ten kierunek jest dla urzędników niepojęty.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 13. Data: 2010-09-23 12:07:11
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2010-09-23 11:51, Tomek wrote:
    > Szczęście w nieszczęściu że tylko raz do roku ten remanent jest.
    > Swoją drogą ja tej interpretacji nie skarżyłem, doradca powiedział mi że
    > byłaby do obalenia nawet bez podnoszenia tego, że minister przekroczył
    > delegację ustawową odnośnie remanentu "robót w toku".
    > Ale przy mojej skali działalności to się nie opłacało.

    Przecież ona jest wiążąca tylko dla fiskusa.

    A jak Cię "łupną" za roboty w toku to jest przecież wyrok NSA.

    Inna sprawa, że prawdopodobnie to już ostatni remanent bez robót w toku.
    Tak więc może rzeczywiście nie ma się co szarpać.

    Piotrek