  • 1. Data: 2006-01-02 12:19:45
    Temat: Co z inwentaryzacją?
    Od: "Henryk Kończyło" <t...@o...pl>

    Zrobilem spis z natury (0 pozycji, 0 wartości)
    Co dalej powinienem zrobic z tymremanentem, zaniesc do urzedu skarbowego,
    podpiac do ksiegi przychodow ?
    PS Jestemcalkowicie nowy, od 20 grudnia mam dzialalnosc :)

  • 2. Data: 2006-01-02 14:01:18
    Temat: Re: Co z inwentaryzacją?
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Henryk Kończyło wrote:

    > Zrobilem spis z natury (0 pozycji, 0 wartości)
    > Co dalej powinienem zrobic z tymremanentem, zaniesc do urzedu
    > skarbowego, podpiac do ksiegi przychodow ?

    1. wpisać w PKPIR za rok 2005 jako ostatnią pozycję (kwota 0 w kolumnie
    16)
    2. Włożyć 1 egzemplarz do teczki z dokumentami za rok 2005
    3. wpisać w PKPIR za rok 2006 jako pierwszą pozycję (kwota 0 w kolumnie
    16)
    4. Włożyć 1 egzemplarz do teczki z dokumentami za rok 2006

  • 3. Data: 2006-01-02 14:15:21
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>

    jureq napisał(a):

> [...]
    > 16)
    > 4. Włożyć 1 egzemplarz do teczki z dokumentami za rok 2006

    to może głupie pytanie, ale co tam.
    Ja nie mam żądnych produktów, jedynie kupiłem za 3480 laptopa, z Vatu
    się nie rozliczam. Rozumiem, że w do żadnego rejestru środków trwałych
    teog laptopa nie wrzucam, ale co z inwentaryzacją ? Czy tam umieszczam
    tylko towar na sprzedaż ?

    sg

  • 4. Data: 2006-01-02 14:21:48
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    sg wrote:

> [...]
    > się nie rozliczam. Rozumiem, że w do żadnego rejestru środków trwałych
    > teog laptopa nie wrzucam, ale co z inwentaryzacją ? Czy tam umieszczam

    Do rejestru ŚT możesz, ale nie musisz. Jak tam nie wpiszesz to musisz
    do ewidencji wyposażenia.
    Spis na koniec roku nie obejmuje wyposażenia ani ŚT

  • 5. Data: 2006-01-02 15:34:43
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>

    jureq napisał(a):

    > Do rejestru ŚT możesz, ale nie musisz. Jak tam nie wpiszesz to musisz
    > do ewidencji wyposażenia.
    > Spis na koniec roku nie obejmuje wyposażenia ani ŚT

    dzięki
    ale za to wpisuję ten spis do KPIR jako normalną pozycję, tak ?

    sg

  • 6. Data: 2006-01-02 21:44:00
    Od: "Tomasz" <t...@p...fm>

    > 1. wpisać w PKPIR za rok 2005 jako ostatnią pozycję (kwota 0 w kolumnie
    > 16)

    Rozumiem, ze spis z natury ma nosic date 31 grudzien 2005

    > 2. Włożyć 1 egzemplarz do teczki z dokumentami za rok 2005
    > 3. wpisać w PKPIR za rok 2006 jako pierwszą pozycję (kwota 0 w kolumnie
    > 16)

    A tutaj? 31 grudzien czy 1 styczen??

    > 4. Włożyć 1 egzemplarz do teczki z dokumentami za rok 2006

    Dodam, ze w moim przypadku wartosc spisu wyniosla okolo 400 zl.

    Pozdrawiam,
    Tomasz

  • 7. Data: 2006-01-03 07:39:47
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    sg wrote:

    > ale za to wpisuję ten spis do KPIR jako normalną pozycję, tak ?

    Co rozumiesz pod pojęciem normalną? Powiedxzmy prawie normalną. Wartość
    remanentu wpisujesz tylko w kolumnie 16 i do niczego nie dodajesz.

  • 8. Data: 2006-01-03 08:01:16
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Tomasz wrote:

    > Rozumiem, ze spis z natury ma nosic date 31 grudzien 2005

    > A tutaj? 31 grudzien czy 1 styczen??

    U mnie spis ma tytuł "Spis z natury na dzień 31.12.2005/01.01.2006" i
    wpisuję opdowiednio z datą 31.12 i 01.01.