  • 1. Data: 2003-03-16 09:58:29
    Temat: Czy mozna prowadzic KPiR oraz ryczałty nie mając licencji
    Od: "kiep" <k...@h...com>

    Czy mozna prowadzic KPiR oraz ryczałty nie mając licencji doradcy
    podatkowego w ramach działalności gospodarczej np. Księgowość komputerowa.

    pozdr. Mirek

  • 2. Data: 2003-03-16 14:11:03
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    kiep chwycił(a) pióro i napisał(a):
    > Czy mozna prowadzic KPiR oraz ryczałty nie mając licencji doradcy
    > podatkowego w ramach działalności gospodarczej np. Księgowość
    > komputerowa.

    NIE

    --
    Jacek

    Niczyje życie, zdrowie ani mienie nie jest bezpieczne, gdy obraduje Parlament!!

  • 3. Data: 2003-03-16 16:28:11
    Od: "grzess" <k...@w...pl>

    mozna

    grzess

  • 4. Data: 2003-03-16 18:03:27
    Od: "buba" <1...@N...wp.pl>

    > mozna
    >
    > grzess

    ale tylko dotyczace wlasnej dzialalnosci gosp.

    pozdr
    bubaaa

  • 5. Data: 2003-03-16 18:11:44
    Od: "grzess" <k...@w...pl>

    > ale tylko dotyczace wlasnej dzialalnosci gosp.

    alez skad?
    mowa o uslugowym prowadzeniu kpir lub ryczałtu

    grzess

  • 6. Data: 2003-03-16 19:31:32
    Od: "buba" <1...@N...wp.pl>

    > alez skad?
    > mowa o uslugowym prowadzeniu kpir lub ryczałtu

    chyba ze masz Swiadectwo MF

  • 7. Data: 2003-03-16 19:44:21
    Od: "grzess" <k...@w...pl>

    > chyba ze masz Swiadectwo MF

    swiadectwo kwalifikacyjne MF upowaznia do usługowego prowadzenia ksiąg
    handlowych
    do prowadzenia KPiR oraz ryczałtu nie jest wymagane
    temat wielokrotnie poruszany, poszukaj w archiwum

    pozdrawiam
    grzess

  • 8. Data: 2003-03-16 20:03:24
    Od: "cef" <c...@i...pl>

> [...]
    > handlowych
    > do prowadzenia KPiR oraz ryczałtu nie jest wymagane
    > temat wielokrotnie poruszany, poszukaj w archiwum

    Jak dla mnie jest to naruszenie
    art. 2 ust. 1 pkt 2 ustawy o doradztwie podatkowym,
    a jak pamiętam kara jest bolesna (50 000)

  • 9. Data: 2003-03-16 20:08:14
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > Jak dla mnie jest to naruszenie
    > art. 2 ust. 1 pkt 2 ustawy o doradztwie podatkowym,
    > a jak pamiętam kara jest bolesna (50 000)

    Psss
    Oczywiście jak dobrze rozumiem grzess ma na myśli
    brak jakiegokolwiek świadectwa czy uprawnienia

  • 10. Data: 2003-03-16 21:11:23
    Od: "buba" <1...@N...wp.pl>

    > Psss

    jalowa dyskusja
    fakt jest taki ze albo prowadzisz KPiR, KH czy ryczalt sobie,
    albo jestes zatrudniony na umowe o prace i to robisz
    albo masz swiadectow MF
    albo jestes doradca podatkowym
    albo radca prawnym ( tego uprawnienia nie jestem pewien)

    albo to co napisal cef

    bubbaaa