  • 11. Data: 2003-03-16 21:15:49
    Temat: Re: Czy mozna prowadzic KPiR oraz ryczałty nie mając licencji
    Od: "grzess" <k...@w...pl>

    > Oczywiście jak dobrze rozumiem grzess ma na myśli
    > brak jakiegokolwiek świadectwa czy uprawnienia

    tak dobrze rozumiesz
    toczylismy juz kiedys o to spory
    ustawa jednak jasno definiuje pojecie ksiag rachunkowych i wymaganych
    uprawnien do ich uslugowego prowadzenia
    zarowno ryczalt jak i kpir w zaden sposob nie pasuje do tej definicji
    nadal wiec interpretuje przepisy jak wyzej napisalem

    pozdrawiam
    grzess

  • 12. Data: 2003-03-16 21:51:45
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    grzess chwycił(a) pióro i napisał(a):
    > ustawa jednak jasno definiuje pojecie ksiag rachunkowych

    A i owszem
    > zarowno ryczalt jak i kpir w zaden sposob nie pasuje do tej definicji

    Wedle ustawowodawcy pasuje idealnie

    > nadal wiec interpretuje przepisy jak wyzej napisalem
    Masz prawo-w państwie "prawa"

    --
    Jacek

    Niczyje życie, zdrowie ani mienie nie jest bezpieczne, gdy obraduje Parlament!!

  • 13. Data: 2003-03-16 22:52:59
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > tak dobrze rozumiesz
    > toczylismy juz kiedys o to spory

    Pamiętam

> [...]
    definicji
    > nadal wiec interpretuje przepisy jak wyzej napisalem

    Nie wiem nadal co Ci nie pasuje:

    Czynności doradztwa podatkowego obejmują prowadzenie,
    w imieniu i na rzecz podatników, płatników i inkasentów,
    ksiąg podatkowych i innych ewidencji do celów podatkowych

    Interpretuj sobie jak chcesz.
    Przypominam tylko, że to bardzo boli...

  • 14. Data: 2003-03-18 00:16:19
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 16 Mar 2003, Jacek wrote:

> [...]
    >+ A i owszem
    >+ > zarowno ryczalt jak i kpir w zaden sposob nie pasuje do tej definicji

    Że wetknę palce między drzwi a futrynę :> - wedle tego
    co przytoczył CEF to zdecydowanie pasuje do "innych
    ewidencji", ale do ksiąg... może jednak nie ? ;)

    >+ > pozdrawiam

    wzajem ! - Gotfryd
    (czekający kto mu teraz przyłoży :))

  • 15. Data: 2003-03-18 19:10:57
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    Gotfryd Smolik news chwycił(a) pióro i napisał(a):

    > Że wetknę palce między drzwi a futrynę :> - wedle tego
    > co przytoczył CEF to zdecydowanie pasuje do "innych
    > ewidencji", ale do ksiąg... może jednak nie ? ;)

    > (czekający kto mu teraz przyłoży :))

    Mam nieodpartą chętkę :-)),ale Twoja absencja na grupie byłaby wielką
    szkodą dla uczestników grupy

  • 16. Data: 2003-03-18 22:23:47
    Temat: OT: Czy mozna prowadzic KPiR [...]
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 18 Mar 2003, Jacek wrote:

    >+ Gotfryd Smolik news chwycił(a) pióro i napisał(a):
    [...]
    >+ > (czekający kto mu teraz przyłoży :))
    >+
    >+ Mam nieodpartą chętkę :-))

    Wygląda na wypowiedź zdecydowanie rzetelną :)

    A co do potencjalnej szkody... cóż, 'odrabiam' część z tego
    co sam skorzystałem. Z różnym skutkiem :>, czasami po uszach
    jeszcze obrywam :) (za głupoty i uchybienia, należy się - nie
    powiem !)

    pzdr, Gotfryd

  • 17. Data: 2003-03-19 15:31:32
    Temat: Re: Czy mozna prowadzic KPiR [...]
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

> [...]
    > co sam skorzystałem. Z różnym skutkiem :>, czasami po uszach
    > jeszcze obrywam :) (za głupoty i uchybienia, należy się - nie

    Każdemu może się zdarzyć "przeklawiaturowanie".Nie martw się ja też parę
    razy oberwałem.

  • 18. Data: 2003-03-19 20:03:49
    Od: "kiep" <k...@h...com>

    Użytkownik "grzess" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > swiadectwo kwalifikacyjne MF upowaznia do usługowego prowadzenia ksiąg
    > handlowych
    > do prowadzenia KPiR oraz ryczałtu nie jest wymagane
    wedlug tego co wyczytalem w ustawie to do prowadzenia ksiag podatkowych (a
    do takich nalezy KPiR)nalezy miec uprawnienia doradcy podatkowego.

    pozdr. Mirek