  • 1. Data: 2006-02-15 00:08:13
    Temat: Czy mozna wrzucic w koszty ksiazki o biznesie?
    Od: "Roman" <R...@x...pl>

    Czy firma informatyczna moze sobie wrzucic w koszty ksiazki na tematy
    ogolno-biznesowe, takie jak marketing, skuteczny handel, motywowanie
    pracownikow, itd.?

  • 2. Data: 2006-02-15 09:18:18
    Temat: Re: Czy mozna wrzucic w koszty ksiazki o biznesie?
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    Roman napisał(a):
    > Czy firma informatyczna moze sobie wrzucic w koszty ksiazki na tematy
    > ogolno-biznesowe, takie jak marketing, skuteczny handel, motywowanie
    > pracownikow, itd.?

    ja też miałem ten problem, ale pomyślałem że tak..
    jesli do zwiekszenia przychodów przyczyni sie ksiazka o marketingu, to
    why not?

    inaczej
    czy ksiazka o prowadzeniu np. KPiR lub o VAT moze wejsc w KUP?
    potrzebna jest Ci przecierz to prowadzenia działalnosci

    problem by był chyba
    przy zakupie ksiazki kucharskiej.. no, ale jest fundusz reprezentacyjny :)

    moze ktos powazny sie wypowie na ten temat?

    --
    pozdros
    icek

  • 3. Data: 2006-02-15 09:44:13
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>

    icek napisał(a):

> [...]
    > przy zakupie ksiazki kucharskiej.. no, ale jest fundusz reprezentacyjny :)
    >
    > moze ktos powazny sie wypowie na ten temat?

    ale pewnie jesli masz restauracje to wszystkie ksazki kucharskie sobie
    wliczysz

    sg

  • 4. Data: 2006-02-15 15:17:35
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    sg napisał(a):

    > ale pewnie jesli masz restauracje to wszystkie ksazki kucharskie sobie
    > wliczysz
    tak tak
    ale mówilismy o firmie iformatycznej, bo tak napisał mój przedmówca

    --
    pozdros
    icek

  • 5. Data: 2006-02-15 23:17:05
    Od: "regent..." <r...@T...o2.pl>

    icek napisał(a):

    > tak tak
    > ale mówilismy o firmie iformatycznej, bo tak napisał mój przedmówca

    i przygotowywał specyfikację/projekt pod oprogramowanie dla gastronomii...

    --
    regent...
    (mam...)