  • 1. Data: 2002-06-22 18:35:34
    Temat: Czy opłata za wynajem mieszkania stanowi KUP?
    Od: j...@p...fm (Jerzy Syrek)

    Witam!

    Mam DG zarejestrowaną w Łodzi. Ponieważ przez cały tydzień siedzę u klienta w
    Warszawie - wynająłem sobie tu mieszkanie. Czy mogę sobie kwotę (lub częśc kwoty) za
    wynajem wrzucić w KUP, jako koszty noclegu? Przecież, gdybym spał w hotelu wyszłoby
    mneij więcej na to samo...

    Dziękuję z góry za odpowiedź.
    js

  • 2. Data: 2002-06-22 18:54:29
    Temat: Re: Czy opłata za wynajem mieszkania stanowi KUP?
    Od: "Sławomir Malibo" <e...@p...onet.pl>

    Koszty delegacji - tak. Nie potwierdzone rachunkami - ryczałt. Ale nie
    najem.

  • 3. Data: 2002-06-25 15:59:09
    Od: "CSE" <i...@s...pl>

    A czy za delegację można uznać stałe przebywanie poza miejscem zameldowania,
    czyli praktycznie jestem w delegacji 6 miesięcy w roku ???
    romek