  • 1. Data: 2002-06-22 19:18:54
    Temat: Stawka VAT-u
    Od: "Magdalena Budzynska" <m...@p...pl>

    Mamy podpisana umowe agencyjna ze szkola jezykowa w UK. Szkola wystawia dla
    nas fakture z kwota za kurs, ktora im placimy (szkola jest zwolniona z VAT).
    My wystawiamy dla klienta fakture na pelna kwote (za kurs + prowizja za
    nasze posrednictwo). Jaka stawka VAT? I czy za cala kwote, czy tylko za
    prowizje i ewentualnie jak to wyszczegolnic. Bardzo dziekuje za pomoc.
    Magdalena Budzynska

  • 2. Data: 2002-06-23 08:01:32
    Temat: Re: Stawka VAT-u
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl.no.spam>

    http://groups.google.com/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&o
    e=UTF8&frame=right&th=ca70ca3ed280f37d&seekm=85drguc
    ftsqjef40v6svfnkvkjt42ce4ve%404ax.com#link1

  • 3. Data: 2002-06-23 08:02:03
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl.no.spam>

    przepraszam, nie tutaj mialo isc

  • 4. Data: 2002-06-24 23:17:15
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>

    Użytkownik Magdalena Budzynska <m...@p...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:af2ijf$l31$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > nasze posrednictwo). Jaka stawka VAT? I czy za cala kwote, czy tylko za
    > prowizje i ewentualnie jak to wyszczegolnic. Bardzo dziekuje za pomoc.

    Ja bym wpisał dwie pozycje na fakturze:
    1. Kurs "zwol."- kwota
    2. Prowizja "22%"- kwota
    Chyba że nie chcecie żeby klient wiedział jaka jest prowizja. To wtedy nie
    wiem jak.
    A przy okazji, sprzedaż ze stawką "zwolnioną" powoduje konieczność
    rozliczania zakupów związanych z tą sprzedaża tzw "strukturą".

    pozdr
    WS