  • 1. Data: 2005-05-01 20:19:02
    Temat: Czy trzeba wysyłać pita 36
    Od: "Tomek" <k...@o...pl>

    Zastrzelił mnie znajomy. Pyta czy trzeba wysyłać pita 36 jak się mieści w kwocie
    wolnej od podatku. Mnie się wydaje że tak i bym wysłał. A jak jest naprawdę nie
    wiem. Może ktoś wie. Chłop sie denerwuje bo mu się coś nie zgadza. A jak by nie
    trzeba było wysyłać to by wyprostował sobie chociaż na papierze, miałby troche
    czasu. Tomek

  • 2. Data: 2005-05-01 20:52:48
    Temat: Re: Czy trzeba wysyłać pita 36
    Od: "Tomek" <s...@p...wp.pl>

    Użytkownik "Tomek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > by nie
    > trzeba było wysyłać to by wyprostował sobie chociaż na papierze, miałby

    Jak zarobił cokolwiek, to musi się rozliczyć

  • 3. Data: 2005-05-01 20:55:21
    Od: "Tomek" <k...@o...pl>

    > Użytkownik "Tomek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Jak zarobił cokolwiek, to musi się rozliczyć

    Dzięki. Juz sie nie ucieszył. Najwyzej wyśle korygującego papiura. Tomek

  • 4. Data: 2005-05-02 06:00:57
    Od: Mieczysław <m...@o...pl>

    Dnia 1 May 2005 22:55:21 +0200, Tomek napisał(a):

    > Dzięki. Juz sie nie ucieszył. Najwyzej wyśle korygującego papiura. Tomek

    Sam zadajesz pytania i sa na nie odpowiadasz ;))

    --
    Mieczysław
    ----