  • 1. Data: 2003-06-05 07:50:23
    Temat: Czy ulga na okulary nadal obowiazuje?
    Od: jd <j...@R...o2.pl>

    Czesc!

    Czy w tym roku obowiazuje ulga zwiazana z zakupem okularow (jako pomoc
    naukowa - tak to chyba bylo w latach ubieglych)? Chodzi o podatek od
    dochodow osobistych.

    Z gory dziekuje za odpowiedz

    jd

  • 2. Data: 2003-06-05 22:07:11
    Temat: Re: Czy ulga na okulary nadal obowiazuje?
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

    Uzytkownik "jd" <j...@R...o2.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    >
    > Czy w tym roku obowiazuje ulga zwiazana z zakupem okularow (jako pomoc
    > naukowa - tak to chyba bylo w latach ubieglych)? Chodzi o podatek od

    Okulary byly w uldze pomocy naukowych ? a nie uldze zdrowotnej .A moze ja
    dzis juz cos nie mysle ?
    Wiola